عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص10% منابع صندوق کارآفرینی امید به حمایت از شرکت های دانش بنیان گلستان


اختصاص10% منابع صندوق کارآفرینی امید به حمایت از شرکت های دانش بنیان گلستان

اختصاص10% منابع صندوق کارآفرینی امید به حمایت از شرکت های دانش بنیان گلستان

 در هفته دولت و به منظور حمایت از شرکت های مستقر در پارک و مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری گلستان و صندوق کارآفرینی امید گلستان و با حضور شرکت های مستقر در پارک منعقد گردید.

در ابتدای این نشست صمیمی دکتر حسام رییس پارک علم و فناوری گلستان ضمن ارائه گزارش از موفقیت های پارک علم و فناوری در دو سال اخیر، تامین تسهیلات مالی مورد نیاز و به موقع شرکت های دانش بنیان را یکی از موارد مهم در کمک به پایداری و پیشرفت اصولی شرکت های پارکی دانست.

وی همچنین انعقاد تفاهم نامه مشترک بین پارک و صندوق را گامی دیگر در جهت تقویت شرکت های فناور مستقر در پارک دانست.

در ادامه مهندس پهلوری مدیر استانی صندوق کارآفرینی امید گلستان نیز یکی از اهداف و رویکردهای جدید این صندوق را کمک به توسعه کسب و کار دانش بنیان بیان کرد و گفت: یکی از اولویت های این صندوق، حمایت از شرکت های فناور مستقر در پارک است.

وی از اختصاص 10 درصد از منابع صندوق به شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری گلستان خبر داد و افزود: این عدد که معادل 20 میلیارد ريال می باشد به منظور حمایت از شرکت های مستقر در پارک و مراکز رشد وابسته به پارک اختصاص یافته و یکی از اقدامات عملی این صندوق در کمک به توسعه فناوری در استان است.

در پایان جلسه ، مدیران شرکت ها به بیان دیدگاههای خود پرداختند که از جمله می توان به تسهیل در اخذ ضمانت نامه، لزوم تامین سرمایه در گردش و ارزش گذاری بر مبنای فکر توسط صندوق اشاره نمود.

 اختصاص10% منابع صندوق کارآفرینی امید به حمایت از شرکت های دانش بنیان گلستان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .