عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد مشترک مدیر کل حمل و نقل و دفتر اقتصادی استانداری از پایانه مرزی لطف آباد


بازديد مشترک مدیر کل حمل و نقل و دفتر اقتصادی استانداری از پایانه مرزی لطف آباد

بازديد مشترک مدیر کل حمل و نقل و دفتر اقتصادی استانداری از پایانه مرزی لطف آباد

 پيرو هماهنگی صورت پذیرفته فیمابین دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان با مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان رضوی از پایانه مرزی لطف آباد بازدید به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان با اعلام اين خبر گفت: در راستاي بهره مندي از تجربيات ساير استان های هم مرز با کشور ترکمنستان و با هدف ایجاد تعامل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و همچنين اتخاذ تصميمات مطلوب برای بهبود فرآیندها و تسهیل امور اقدام به اجرای این بازدید نمودیم .

میقانی افزود: در این بازدید علاوه بر مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل گمركات، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگی وزارت امور خارجه در استان نیز حضور داشتند که به اتفاق و میزبانی مدیران استان خراسان رضوی و پایانه مرزی لطف آباد ... از امكانات، تأسيسات و طرح جامع مرزی و اجرایی کردن طرح دروازه مشترک بین دو کشور ایران و ترکمنستان بازديد به عمل آمد .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان در ادامه گفت: در اين بازديد مسئولین پايانه مرزي لطف آباد توضيحات كاملي از قابليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري، نصب دستگاه x-ray کامیونی و همچنين وضعیت ترانزیت و تردد پایانه مرزی لطف آباد را در اختيار بازديد كنندگان قرار دادند.

 

بازديد مشترک مدیر کل حمل و نقل و دفتر اقتصادی استانداری از پایانه مرزی لطف آباد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .