عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام دبیران کانون های دانشجویی و جوانان گلستان به اردوی کشوری نشاط و امید


اعزام دبیران کانون های دانشجویی و جوانان گلستان به اردوی کشوری نشاط و امید

اعزام دبیران کانون های دانشجویی و جوانان گلستان به اردوی کشوری نشاط و امید

دبیران و نائب دبیران منتخب کانون های جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال گلستان جهت حضور در اردوی کشوری نشاط و امید به بندرانزلی استان گیلان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان; اختری با اعلام این خبر گفت: به دنبال غنی سازی اوقات فراغت و توان افزایی دبیران و نائب دبیران کانون های جوانان و دانشجویی به عنوان بازوان اجرایی سازمان جوانان; اردوی کشوری نشاط و امید در اردوگاه مهر سازمان جوانان در بندر انزلی آغاز به کار کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه ضمن اشاره به تأثیرات فراوان حضور اعضای سازمان جوانان در اردوهای برون استانی و ملی سازمان جوانان خاطر نشان کرد: آنچه که دغدغه تمامی مدیران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حوزه تشکیلات کانونی است; تقویت کار گروهی مؤثر و ایجاد و تعمیم گروه های مشورتی جهت عملیاتی سازی اهداف و مأموریت ها در بدنه فعالیتی کانون ها میباشد که مطمئنا این اردوها بستر مناسب این مهم را فراهم می سازد.

اختری در پایان گفت: این اردو بصورت گروهی متشکل از 2 گروه دختران و پسران از 8 شهریور آغاز به کار کرده که تاکنون اردوی گروه اول دختران به پایان رسیده و گروه دوم از روز گذشته آغاز و اردوی پسران نیز تا27 شهریور ادامه دارد.

گفتنی است که تا پایان این دوره از اردوها مجموعا37 نفر از دبیران و نائب دبیران منتخب کانون های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر گلستان به اردوی کشوری نشاط و امید اعزام خواهند شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .