عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد اعضای خانه فرهنگ جوان از تاسیسات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان


بازديد اعضای خانه فرهنگ جوان از تاسیسات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

 بازديد اعضای خانه فرهنگ جوان از تاسیسات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

  به گزارش روابط عمومي شركت آبفا گلستان اعضای خانه فرهنگ جوان گرگان ازنزدیک با فرایند تصفیه خانه آب شرب ناهارخوران بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در حین بازدید اعضای خانه فرهنگ جوان گفت: نقش زنان جامعه در اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب انكار ناپذير است.

محمد قاسم خلیلی نژاد افزود: نقش پراهمیت زنان به عنوان مدیران آموزشی فرزندان در خانواده برای حفظ و صیانت و استفاده بهینه در مصرف آب بسیار زیاد است.

به گفته وي، وجود این فرصت مناسب برای صنعت آب وفاضلاب به جهت اعتقادات زنان جامعه اسلامی ما به صرفه جویی و ممانعت از اسراف و تبذیر بسیار مهم می باشد.

وي تصريح كرد: بايد با مديريت صحيح و برنامه ريزي هاي اساسي در این زمینه گام های موثری برداشت چراكه بانوان، مدیریت خانه را برعهده دارند و می توانند از هر نظر به بهینه سازی مصرف آب کمک کنند.

خلیلی نژاد خاطرنشان كرد: بانوان می تواند با درست مصرف کردن به فرزند خود که در آینده پدر یا مادر خانواده ای می شود بیاموزد که چگونه مصرف کنند، چگونه منابع خود را حفظ کنند و چگونه فرزندانی تربیت کنند که در آینده بتوانند طریقه درست مصرف کردن آب شرب را بکار برند.

دراین بازدید كارشناسان دفتر كنترل كيفي آب شرب و دفتر فاضلاب شركت آب وفاضلاب استان گلستان مراحل استحصال آب ، نحوه گندزدائی ، توزیع آب و همچنین چرخه آب در طبیعت و روش های صرفه جوئی درمصرف آبو همچنین از مراحل مختلف تصفیه خانه فاضلاب شهر گرگان بازدید کردند و کارشناسان حوزه آب وفاضلاب به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ های لازم را ارائه کردند .

لازم به ذکر است دراین بازدید از طرف دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بسته های فرهنگی و آموزشی به اعضای خانه فرهنگ جوان گرگان اهداء شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 989
  • کد خبر : 12598