عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در گلستان تعیین شد


رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در گلستان تعیین شد

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در گلستان تعیین شد

وزیر نیرو طی حکمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان را بعنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان گلستان منصوب نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان؛ مهندس علی نظری از طرف وزیر نیرو بعنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان  گلستان منصوب گردید.
در حکم انتصاب مهندس نظری آمده است:
به موجب این حکم و در راستای دستورالعمل " ارتقای هماهنگی بین مدیران استانی" جنابعالی به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان گلستان منصوب می گردید.
گفتنی است برنامه ریزی برای اجرای کامل دستورالعمل ارتقای هماهنگی بین مدیران استانی صنعت آب وبرق، برگزاری جلسات مستمر و منظم شورا و انعکاس نتایج حاصله به دبیر شورای هماهنگی مدیران استان ها در وزارت نیرو و نظارت بر اجرای مصوبات، هماهنگی و همکاری سازنده با مسؤلین و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، تشکیل کارگروه برق وانرژی و آب و آبفا در استان، برنامه ریزی بمنظور ارتقای جایگاه صنعت آب و برق در سطح استان و... از جمله وظایف و اولویتهایی است که باید در سرلوحه کاری رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قرار گیرد.
شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان متشکل از مدیران عامل شرکت های آب منطقه‌‌ای، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی گلستان می باشد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در گلستان تعیین شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .