عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی معاون فرهنگی و امور جوانان استان با مسئولین صدا وسیمای گلستان


نشست صمیمی معاون فرهنگی و امور جوانان استان با مسئولین صدا وسیمای گلستان

متقی ،معاون فرهنگی و امور جوانان با فندرسکی معاونت اطلاعات و اخبار و زرگرانی مسئول واحد صدا وسیمای استان گلستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، دراین دیدار ها مباحثی از جمله، نحوه همکاری و مشارکت دو دستگاه در جهت پوشش برنامه های حوزه جوانان ، پوشش خبری برنامه های هفته ازدواج، برنامه های آموزشی و مشاوره ای درحوزه جوانان در طول سالمورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

متقی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل صداو سیمای استان رسیدگی به مشکلات و معضلات پیش روی جوانان را مختص یک دستگاه ندانست و افزود: تمامی دستگاههای اجرایی به نوعی با حوزه جوانان در ارتباط هستند و مسائلی از جمله: ازدواج، اشتغال، مسکن، هویت و... می بایست با همکاری بین دستگاهی مرتفع شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان در ادامه فرا رسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد جوانان ایران اسلامی با الگوپذیری از این بزرگواران زندگی سالم و آگاهانه را در پیش گرفته و زندگی خوبی را داشته باشند.

متقی در این نشست صمیمانه از مسئولین صداو سیما خواستار پوشش خبری در برنامه های هفته ازدواج از جمله : برنامه های جشن ازدواج گروهی، مصاحبه با زوجین موفق، برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ای ازدواج و خانواده و دیگر برنامه ها طول سال گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .