عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اداره كل پست استان


بازديد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اداره كل پست استان

بازديد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اداره كل پست استان

 دکتر مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان به مناسبت 17 مهر، روز جهانی پست ضمن بازديد از اداره كل پست استان با مديران و پرسنل اين اداره نشست مشتركي برگزار نمودند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان دکتر مومنی اظهار اميدواري كردند با فراگير شدن خدمات نويني كه توسط مقام عالي وزارت در روز جهاني پست رونمايي گرديده است پست جایگاه خود را در کسب و کار مستحكم تر نموده و با ورود فناوری IT به عرصه خدمات پستي، استفاده از خدمات پستي در خانوارها و اقشار مختلف مردم فراگير شود.

ايشان در پايان با اهدای لوح سپاس، مراتب تشکر خود را از مدير كل و كاراكنان خدوم پست استان ابراز نمودند.

 در متن این لوح سپاس آمده است : بدینوسیله تلاش خالصانه و صادقانه شما که آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است در روز جهانی پست که بعنوان روزی فرخنده و مبارک در راستای تجلیل از قشر زحمت کش پست می باشد به شما تبریک و تهنیت می گویم و زحمات و تلاش¬های خستگی ناپذیر و اثرگذار شما و نیروهای زحمتکش، در اداره کل پست استان گلستان را ارج نهاده و وجود شما را، مایه ی افتخار و مباهات استان عزیزمان می دانم. چرا که حیات ، بالندگی و استقلال هر سازمان مرهون کار ، تلاش و مجاهدت های ارزشمند مدیریت آن سازمان است .این لوح تقدیر نیز به پاس گرامیداشت روز جهانی پست و تقدیر از تمام زحمتکشان آن عرصه به رسم یادبود تقدیم حضورتان می گردد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات وفناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .