عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان بمناسبت فرا رسیدن 13 آبان


پیام مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان بمناسبت فرا رسیدن 13 آبان

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ،همزمان با فرارسیدن سیزدهم آبان،سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان پیشاپیش در پیامی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و بیاد ماندنی ، آنرا به ملت شریف و شهید پرور نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمود .

 

در متن این پیام آمده :

 

روز سیزدهم آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

 روزی که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند و از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.در این روز فرزندان ایثارگرو فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

مهندس صفرعلی جمال لیوانی با گرامیداشت دوباره این روز بزرگ از همکاران عزیز خواست تا همچون سنوات گذشته با حضور پر شورخود در راهپیمایی بزرگ 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند و یکبار دیگر با آرمانهای معمار کبیرانقلاب (ره) و رهبر معظم تجدید میثاق نمایند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .