عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همیاران پژوهش در گاز گلستان آغاز به کار کردند


همیاران پژوهش در گاز گلستان آغاز به کار کردند

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این رابطه گفت:گروه همیاران پژوهش با هدف استفاده از توانمندی ها وپناسیلهای علمی تحقیقاتی همکاران، ایجاد هم افزایی و تقویت کار گروهی بین آنان وهمچنین زمینه سازی، ایجاد فرصت جهت رشد وشکوفایی استعداد های علمی کارکنان از طریق مشارکت در فرآیند پژوهش و ارتقاء و اثربخشی فعالیت های پژوهشی تشکیل شد.

 مهندس صفر علی جمال لیوانی افزود:دراجرای چشم انداز امورپژوهش از این افراد درحوزه های مختلف فعالیتهای پژوهشی شرکت و با توجه به استعداد،علاقه و توانمندی های عمومی وتخصصی استفاده می شود.

 وی با اشاره به نحوه شناسائی و دعوت به همکاری همیاران پژوهش در شرکت اظهار داشت:در فراخوان اعلام شده، از همکاران با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر دعوت به همکاری شده و در پایان مهلت قانونی این مرحله ،24 نفر از افراد واجد شرایط با تکمیل فرم و ارسال آن به امور پژوهش آمادگی خود را برای فعالیت داوطلبانه اعلام کردند.

مهندس جمال لیوانی با بیان این که همچنان ورود همکاران به این عرصه و همکاری علمی پژوهشی باز می باشد؛ خاطر نشان کرد: از گروههای مختلف وهمکاران واجد شرایط دارای تحصیلات تکمیلی و متخصص و کارآمد که تاکنون ثبت نام نکردند، استقبال می کنیم وچنانچه افرادی باشند که در شرکت علاقمند به همکاری با امور پژوهش باشند می توانند با دریافت فرم داوطلبی به عضویت این گروه پذیرفته شوند.

 وی در ادامه آموزش وتوانمند سازی گروه همیاران را از برنامه های مهم واساسی شرکت درسال جاری اعلام و تصریح کرد:آشنائی با روش تحقیق علمی،شیوه های مقاله نویسی علمی برای مجلات علمی پژوهشی داخلی و بین المللیISI ودوره های پیشرفته زبان انگلیسی،از مهمترین برنامه های آموزشی برای همیاران پژوهش است که با همکاری واحد آموزش شرکت برگزار می شود.

ایشان با اشاره به این که شرکت گاز استان گلستان با پیگیری امور پژوهش در انجمن های مختلف فنی و تخصصی عضویت دارد تاکید کرد: تلاش می شود تا زمینه ارتباط و حضور همیاران در این انجمن های فنی و تخصصی مانند انجمن مهندسی گاز ایران،انجمن مهندسی مکانیک و سایر انجمن هانیز فراهم شود.

 مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه افزود:در حال حاضر ایجاد فضای گفت وگوی علمی و هم افزائی به شدت مورد حمایت می باشد و امور پژوهش شرکت پیگیر اجرای کامل آن است.

 وی تصریح کرد:اگر نگاه ما صرفا بخشی باشد مسیر را درست طی نکرده ایم و به همین دلیل تلاش داریم تا با ایجاد فضای گفت و گو و هم افزائی بین مجموعه کارکنان بویژه کارکنان با تحصیلات تکمیلی از ظرفیتهای ایجاد شده به نحو مطلوبی برای رسیدن به اهداف شرکت و جانشین پروری بهره مند شویم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .