عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه تکمیلی برنامه ریزی توسعه فردی متمرکز بر برنامه ریزی تحصیلی

در دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان صورت گرفت:

برگزاری کارگاه تکمیلی برنامه ریزی توسعه فردی متمرکز بر برنامه ریزی تحصیلی

برگزاری کارگاه تکمیلی برنامه ریزی توسعه فردی متمرکز بر برنامه ریزی تحصیلی

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، کارگاه تکمیلی برنامه ریزی توسعه فردی متمرکز بر برنامه ریزی تحصیلی ویژه مشاوران مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت واحد استانی، در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، کارگاه تکمیلی برنامه ریزی توسعه فردی متمرکز بر برنامه ریزی تحصیلی ویژه مشاوران مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت واحد استانی، در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. در این کارگاه که به منظور توانمند¬سازی مشاورین مراکز آموزش علمی کاربردی استان به صورت یک روزه برگزار شد، مباحث مرتبط با خودشناسی self Awareness، هدف گذاری و برنامه ریزی Goal setting& planning و یادگیری learning توسط محمد رضا کوثری ازاساتید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور آموزش داده شد.

ملائی مسئول امورفرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ضمن قدردانی از مشاوران مراکز آموزش علمی کاربردی، یکی از وظایف مسئولین مشاوره در مراکز آموزشی را سوق دادن دانشجویان به سمت مشاوره در زمینه های مختلف تحصیلی، شغلی، ازدواج و... عنوان نمود و گفت: با ظهور رسانه های جدید مشکلات و گرفتاری¬های جوانان نیز نسبت به گذشته تغییر کرده است و مسئولین امر مشاوره باید خود را با تکنولوژی¬های جدید هماهنگ نمایند تا بتوانند بهترین مشاوره را به آنان ارائه بدهند. با توجه به تغییرات به وجود آمده در سبک زندگی جوانان بیشتر از گذشته است. آنها نباید منتظر باشند تا دانشجویان مراجعه نمایند بلکه باید به دنبال جوانان و دانشجویان بروند و آنها را با توانمندی¬ها، شایستگی¬ها، استعداد¬ها و قابلیت¬های خود آشنا سازند.

 

 برگزاری کارگاه تکمیلی برنامه ریزی توسعه فردی متمرکز بر برنامه ریزی تحصیلی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .