عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مسابقات کشتی سنتی گورش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در شهرستان ترکمن


برگزاری مسابقات کشتی سنتی گورش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در شهرستان ترکمن

مسابقات کشتی سنتی گورش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت هفته بسیج(یادواره4000 شهید گرانقدر استان گلستان)در شهرستان ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، این رقابتها با شرکت 11 تیم و 100ورزشکار از استانهای سمنان و خراسان شمالی و شهرستانهای بندرترکمن، کلاله، گمیشان، مراوه تپه، آق قلا و گنبد در 8 وزن و با حضور کلهر دبیر فدراسیون روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور، طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، سمیعی مدیر کل دفتر روستایی استانداری گلستان ،شیرنگی معاون فرمانداری شهرستان ترکمن، بزونه ریاست انجمن کشتی کشور، سرهنگ زرگری فرماندهی سپاه شهرستان ترکمن، روز پنجشنبه 5 آذر در سالن ورزشی امام رضا(ع) بندرترکمن برگزار شد.

این دوره از رقابتها که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز داشت از حساسیت بالایی برخوردار بود و تمامی قهرمانان ملی که مقامهای آسیایی و جهانی را نیز کسب کرده بودند دراین مسابقات شرکت نمودند.

درخاتمه تیمهای سیمین شهر، خراسان شمالی و بندرترکمن به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند و مدال، حکم، جوایز نقدی و کاپ قهرمانی را دریافت نمودند.

اما در قسمت رقابتهای پهلوان پهلوانان یعقوب کرقهرمان کشتی آلیش جهان از سیمین شهر با شکست رقبای خود توانست مقام پهلوان پهلوانان را از آن خود نماید و علاوه بر بازوبند پهلوانی مبلغ5 میلیون تومان نیز جایزه نقدی دریافت نماید.

نفرات اول و دوم این رقابتها به اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابتهای جهانی روسیه انتخاب و اعزام خواهند شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .