عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري جلسه بررسي مشكلات ارتباطي و خدمات حوزه ICT شهرك هاي صنعتي


برگزاري جلسه بررسي مشكلات ارتباطي و خدمات حوزه ICT شهرك هاي صنعتي

برگزاري جلسه بررسي مشكلات ارتباطي و خدمات حوزه ICT شهرك هاي صنعتي

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، نشست بررسی مشكلات حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات شهرك هاي صنعتي و واحدهاي صنعتي استان با حضور مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان، مدير عامل و مديران شركت مخابرات استان و مديران شركت پست استان در دفتر مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان برگزار گرديد.

 در اين نشست دكتر مومني، مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان ضمن اشاره به نقش شهركها و ناحيه هاي صنعتي در توسعه و رونق صنعت استان اظهار داشت: يكي از محورهاي توسعه استان، شكوفايي صنايع كوچك و متوسط (SME) در استان خواهد بود كه اين موضوع موجب رونق اقتصادي استان و افزايش اشتغالزايي در استان خواهد شد.

 دکتر مومنی ضمن تاکید بر همکاری مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و شركتهاي تابعه با شركت شهرك هاي صنعتي استان اضافه نمود: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا مشکلات زیرساختی و ارتباطی شهرك هاي صنعتي به حداقل ممکن برسد. ایشان از شرکتهای مخابرات و FCP خواست با بررسي دقیق مشكلات و نيازمندي هاي ارتباطي شهرک ها و واحدهای صنعتي، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و ارائه خدمات براي توسعه خدمات حوزه ICT اقدام نمايند

 در ادامه اين نشست، آقاي مهندس خليل زاده مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان، با تشکر از مدیرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در خصوص توجه و نگاه ویژه ای که در زمینه رفع مشکلات حوزه ارتباطات دارند، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب گام مهمی را در مرتفع نمودن مشکلات این بخش برداریم تا شاهد رشد روزافزون در حوزه صنعتی در استان و ارائه خدمات بهتر به فعالين و متقاضيان بخش صنعت باشیم.

 در پايان اين نشست، آقاي مهندس حسيني مدير عامل شركت مخابرات استان، ضمن پر اهميت دانستن نقش شهرك هاي صنعتي استان در رونق اقتصاد استان، اعلام نمود شركت مخابرات استان آماده ارائه خدمات ارتباطي و توسعه اي و برطرف كردن مشكلات موجود ارتباطي مي باشد. همچنين آقاي مهندس جلالي معاون شركت پست استان نيز براي ارائه خدمات نوين پستي و پست لجستيك به واحدهاي صنعتي شهركهاي صنعتي استان اعلام آمادگي نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .