عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی شرکت آب منطقه ای گلستان


برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی شرکت آب منطقه ای گلستان

برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی شرکت آب منطقه ای گلستان

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، غرفه دستاوردهای علمی و پژوهشی شرکت آب منطقه ای گلستان در قالب نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري استان در سالن ورزشی شهید موسی رضازاده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان و جمعی از رؤسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه اجرایی گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل این شرکت با اشاره به شعار محوري هفته پژوهش و فناوري امسال با عنوان "پژوهش و فناوری ، عزم ملی و رویکرد جهانی"، گفت: هفته پژوهش و فناوري، هفته اي است كه فرصت مناسبي براي توجه و تمركز روي ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوري در استان فراهم مي آورد تا كليه ذي نفعان ضمن اطلاع از روند و وضعيت موجود در كشور براي آينده، برنامه ريزي و اقدامات بهتر و مهم تري را در دستور كار خود قرار دهند.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: پژوهش کلید پویایی علم و توسعه است و تحرک و پویایی صنعت آب گلستان مرهون گسترش فعالیت‌های پژوهشی، بهره‌گیری از نیروی انسانی و ظرفیت‌های موجود است.
مهندس علی نظری تصریح کرد: با توجه به تاکید اساسنامه شرکت بر استفاده از روش های نو و خلاق در مدیریت بخش آب، پژوهش و تحقیقات جایگاه ویژه ای در این شرکت دارد که با تکیه بر آن، روند توسعه در این بخش شتاب خواهد گرفت.
 وی افزود: استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه پژوهش و تحقیق علمی در شرکت آب منطقه ای گلستان وجود دارد که شناسایی این استعدادها و برنامه‌ریزی مناسب در این راستا رشد و توسعه در استان را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است ارائه عملکرد دوسالانه کمیته تحقیقات، برگزاری کارگاه آموزشی، تهیه و ارائه مستندات همایش ها و جلسات، ارائه موضوعات تحقیقاتی و طرح های پژوهشی سالجاری و ... از جمله دستاوردهای پژوهشی علمی  مطرح شده شرکت آب منطقه ای گلستان در این نمایشگاه است.
قابل ذکر است پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی از مورخ 14 لغایت 18 آذرماه 1394 از ساعت 8 صبح الی 16 پذیرای علاقمندان می باشد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی شرکت آب منطقه ای گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .