عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دی ماه امسال همایش استان گلستان مقصد گردشگری برگزار خواهد شد


دی ماه امسال همایش استان گلستان مقصد گردشگری برگزار خواهد شد

دی ماه امسال همایش استان گلستان مقصد گردشگری برگزار خواهد شد

 همایش استان گلستان مقصد گردشگری، دی ماه امسال با حضور مدیران دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری کشور برگزارخواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی با اعلام این خبر گفت: گسترش وتوسعه گردشگری درآغاز با فعالیت و شناخت گردشگری داخلی آغاز شد و پس از شناخت کامل فرصت های منطقه درشناساندن آن به طرق مختلف تلاش شده است.

 ابراهیم کریمی درادامه افزود: فراهم کردن نیازهای اولیه گردشگران به خصوص تورگردانان، زمینه های لازم جهت توسعه ورود گردشگران خارجی رافراهم می آورد.

 وی ادامه داد: برهمین اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر گرفته شده تا همایش گلستان مقصد گردشگری با هدف معرفی پتانسیلهای گردشگری و تاسیسات مرتبط استان به دفاتر خدمات مسافرتی کشور به منظور برنامه ریزی واجرای تورهایی برای این استان به اجرا درآید.

 کریمی ضمن اینکه از اهداف برپایی این همایش را معرفی پتانسیلهای تاسیسات گردشگری استان به استانهای هدف گردشگری و افزایش ورود تور از استان های هدف برشمرد، ادامه داد: افزایش ضریب اشغال تخت هتلهای استان، بالا بردن انگیزه دفاتر خدمات مسافرتی استان به اجرای تورهای داخلی از دیگر اهداف برپایی این همایش می باشد.

 کریمی همچنین محورهای این همایش را ذکر نمود وگفت: توسعه گردشگری داخلی به صورت تور دو روزه، ایجاد ارتباط دفتر خدمات مسافرتی کشور با تاسیسات گردشگری و جاذبه های استان، آشنایی با دیدگاه های مسئولین استانی و شناسایی نیازهای مجریان تورهای داخلی به جوامع بومی و محلی و فعالان صنعت گردشگری استان از محورهای برگزاری این همایش است.

 وی درادامه خاطر نشان کرد: دراین همایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال دراجرای تورهای داخلی از سراسر کشور به خصوص استان های خراسان رضوی، شمالی وجنوبی، استان سمنان، سیستان وبلوچستان و استان تهران و همچنین هتلداران ودفاتر خدمات مسافرتی استان، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با گردشگری و مسئولین ارشد استانی و خبرنگاران نیز دراین همایش حضور خواهند داشت.

 لازم به ذکر است همایش گلستان مقصد گردشگری، 16 و17 دی ماه سالجاری در استان گلستان برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .