عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای قرارداد پژوهشی شرکت گاز استان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آباد كتول


امضای قرارداد پژوهشی شرکت گاز استان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آباد كتول

 

شرکت گاز استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول به منظور پوشش قانون اصلاح الگوی مصرف در نشستی که در محل سالن اجتماعات گازگلستان انجام شد قرارداد همکاری امضاء کردند.

 به گزارش روابط عمومی،در این نشست که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان، مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلی آباد کتول برگزار شد ضمن امضای قرارداد پژوهشی ،بر تقویت تعاملات و استفاده از دانش و تجارب فیمابین تاکید شد.

 در همین رابطه مدیرعامل گاز گلستان در خصوص موضوع قرارداد گفت: این قرارداد پیرامون بررسی اثر بخشی و راهکارهای افزایش و تقویت فرهنگ عمومی در مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی مشترکین دولتی بر اساس مجموعه قوانین فصل پنجم اصلاح الگوی مصرف انجام شده است

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی افزود:این پروژه در حال حاضر به صورت پایلوت در محدوده شهرستان گرگان اجرا خواهد شد که در این راستاتعداد 30 دستگاه اجرایی مرکز استان را به انتخاب استانداری گلستان مورد ممیزی قرار خواهیم داد تا انشاء ا... در مراحل بعدی آنرا برای سایر سطوح مصرف توسعه دهیم.

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه در خصوص اهداف طرح گفت:این طرح در 4 بند شامل تعیین وضعیت موجود مشترکین با مطالعه اسناد بالادستی و ارائه برچسب انرژی بر حسب وضعیت موجود الگوی مصرف،تحلیل وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت موجود،ممیزی مجدد و تعیین تاثیر اجرای راهکارهای اصلاح الگوی مصرف و بازنگری برچسب انرژی برحسب اصلاح الگوی مصرف وهمچنین تحلیل اجرا یا عدم اجرای راهکارهای ارایه شده تدوین گردیده است که در فاصله زمانی 18 ماه قابل اجراست.

 در این جلسه هچنین دکتر لادن رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول ضمن تقدیر از میزبانی و اعتماد گازگلستان به دانشگاه گفت:امیدواریم با اجرای مطلوب این قرارداد برابر سرفصل های تعیین شده بویژه پوشش قانون اصلاح الگوی مصرف بتوانیم این مهم را نهادینه کرده وحداکثر بهره وری را در استفاده مطلوب از این نعمت الهی داشته باشیم.

 شایان ذکر است درخاتمه این نشست ، قرارداد همکاری تدوین شده به امضای طرفین رسید.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .