عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین پایش ترکیب بدنی مدیران کل در استان گلستان برگزار شد


اولین پایش ترکیب بدنی مدیران کل در استان گلستان برگزار شد

اولین پایش ترکیب بدنی مدیران کل در استان گلستان برگزار شد

اولین برنامه از پروژه توسعه ورزش در بین مدیران و کارکنان دستگاهها و نهادهای دولتی استان گلستان قبل از ظهر امروز با انجام تست پایش ترکیب بدنی آنان در استانداری گلستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان و به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان جلوگیری از ضایعات کم تحرکی ، ارتقاء روحیه نشاط مدیران ، رونق بخشیدن به ورزش مدیران و کارکنان دستگاهها و بهره وری بهینه از اهداف مهم این طرح ستان است.

بهمن طیبی یادآور شد: برای جلوگیری از ضایعات کم تحرکی و پشت میز نشینی و ارتقاء روحیه نشاط ،توسعه ورزش مدیران و کارکنان دستگاهها و ارتقاء بهره وری اولین مرحله از این طرح مهم را امروز آغاز کرده ایم .

وی افزود: در پایش ترکیب بدنی مدیران ارشد استانی تست هایی در زمینه نسبت قد و وزن ، توده چربی بدن ، آب بدن ، توده عضلانی بدون چربی ، چربی احشابی ، توده چربی دور کمر و ....مورد سنجش قرار خواهد گرفت .

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هدف از اجرای این برنامه را توسعه ورزش بین مدیران ارشد استانی و ترغیب آنان در جهت اجرای برنامه های ورزشی کارکنان در ادارات کل برشمرد .

پروژه پایش ترکیب بدنی مدیران ارشد استانی با همکاری استانداری ، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد و کارشناسان مجرب این دستگاه ها برگزار گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .