عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علی بیانی بعنوان رئیس هیات بوکس گلستان انتخاب شد


علی بیانی بعنوان رئیس هیات بوکس گلستان انتخاب شد

علی بیانی بعنوان  رئیس هیات بوکس گلستان انتخاب شد

در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان گلستان علی بیانی با اکثریت آرا به عنوان رئیس این هئیت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان گلستان مجمع عمومي هيات بوکس استان گلستان روز یک شنبه 6 دی ماه سال جاری در اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد وعلی بیانی با كسب 13 راي، رياست اين هيات را به مدت 4 سال عهده دار شد.

مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان گلستان به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان وبا حضور حسن بالو معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان و اعضای مجمع برگزار شد

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت ، گلستان را بعنوان یک استان برتر در زمینه وحدت مردم یاد کرد و افزود با وجود اقوام مختلف در انسجام و وحدت مردم در کشور زبانزد خاص و عام است .

طیبی در ادامه ضمن تبریک به علی بیانی بعنوان رییس هیات بوکس استان از زحمات چورلی رئیس اسبق هیات بوکس تقدیر و تشکر نمودند .

طیبی در ادامه افزود رای مطلق و حداکثری که اعضای هیات بر حسب اعتماد به بیانی داده اند بار سنگینی با خود به همراه دارد و بیانی با سابقه ورزشی که در جامعه بوکس دارد در زمان سرپرستی جایگاه بوکس استان را متحول کرده و کسب مدال قهرمانان بوکس استان در مسابقات اخیر کشور انتظارات را تا حدودی بر آورده کرده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت : بوکس احتیاج به یک ظرفیت جدید دارد و برنامه ریزی در همین ظرفیت موجود کار بسیار سختی است و باید رئیس هیات بوکس استان از تمامی پتانسیل های موجود در هیات استفاده کند تا ما شاهد رشد جامعه بوکس استان باشیم.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .