عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحرانهای طبیعی، سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود


باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحرانهای طبیعی، سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود

 باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحرانهای طبیعی، سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحران حوادث طبیعی، سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود.

 در جلسه ای که با حضور اعضای کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برگزار شد مهندس شکیبافر مدیر عامل این شرکت خاطر نشان کرد باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحران حوادث طبیعی، سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود.

 وی بر لزوم آمادگی تمام واحدها، تجهیزات و ماشین‌آلات آبفار برای مقابله با مشکلات ناشی از این پدیده تاکید کرد و یادآور شد: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا اگر این پدیده اتفاق افتاد بتوانیم مدیریت بحران مناسبی داشته باشیم.

 ایشان اطلاع‌رسانی و بالابردن آگاهی مردم برای مواجهه با سرما و یخبندان شدید را ضروری دانست و گفت: نقش تمام رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها و نشریات به ویژه صداوسیما در این زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار است که باید از ظرفیت‌های آن‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 در ادامه این جلسه بهزاد هرمزی معاون نظارت بر بهره برداری و دبیرکمیته بحران شرکت آّب و فاضلاب روستایی گلستان گفت امروز باید از تجربیات گذشته برای مدیریت بحران احتمالی به نحو مطلوب استفاده کرده و تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به روستائیان عزیز به کار ببریم.

 وی تاکید کرد: پیمانکاران نیز باید از هم‌اکنون برای مواجهه با این بحران برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و تجهیزات مورد نیاز را آماده کنند.

 وی افزود:اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص عایق‌بندی کنتور، لوله و اتصالات با روش‌های مختلف، آمادگی سامانه 1523 برای پاسخگویی به مشترکین، تأمین کنتور برای شرایط لزوم، آمادگی لجستیکی برای مواقع بحرانی، سرعت عمل برای رسیدگی به حوادث احتمالی، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بر روی آن بحث و تبادل نظر انجام و تکالیف و مصوباتی برای عبور اثربخش از بحران های احتمالی اتخاذ شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .