عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز المپیاد ورزشی استان گلستان در نیمه اول اردیبهشت 95


آغاز المپیاد ورزشی استان گلستان در نیمه اول اردیبهشت 95

آغاز المپیاد ورزشی استان گلستان در نیمه اول اردیبهشت 95

 المپیاد ورزشی گلستان در 10 رشته ورزشی در نیمه اول اردیبهشت 95 طی مراسمی در گرگان آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان،شورای هماهنگی المپیاد ورزشی استان گلستان با حضور کلیه اعضاء در اداره کل ورزش و جواناندر گرگان برگزار شد.

دکتر طیبی رئیس شورای هماهنگی المپیاد اظهار داشت،المپیاد ورزشی گلستان در 10 رشته ورزشی بدمینتون،بسکتبال،والیبال،کاراته،ژیمناستیک،فوتبال آقایان،فوتسال بانوان،کشتی آزاد،تکواندو،تنیس روی میز و دوومیدانی طی مراسم افتتاحیه خاصی در ورزشگاه آزادی گرگان در نیمه اول اردیبهشت ماه در رده سنی نوجوانان آغاز خواهد شد.

طیبی افزود،شهرستانهای گرگان و گنبدکاووس بیشترین میزبانی مسابقات را دارا خواهد بود و ما از شهرستانهایی که توانمندی برگزاری هر رشته ای را که دارند استقبال میکنیم.

وی ادامه داد،مجری کلیه مسابقات المپیاد هیاتهای ورزشی استانی بوده که با همکاری سایر نهادها و دستگاهها و استفاده از اسپانسرهای محلی با اجرای دقیق دستور العملهای المپیاد این رویداد مهم را در گلستان برگزار خواهند نمود.

طیبی اضافه کرد،هدف از برگزاری المپیاد در رده سنی نوجوانان را استعدادیابی،پشتوانه سازی،کشف نخبه های ورزشی،پرکردن اوقات فراغت،اهمیت به ورزش پایه،اجرای سیستماتیک قهرمان سازی،راه اندازی مدارس تخصصی ورزشی در رشته های مختلف و...برشمرد.

وی در خاتمه از امضاء تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و ظرفیتهای ایجاد شده با آن دستگاه به نیکی یاد نمود و گفت ما موظف هستیم در همه زمینه ها همکاریهای لازم را با آن دستگاه در جهت معرفی ورزش گلستان،توریسم ورزشی،توانمندیهای جغرافیایی استان در اجرای پروژه های ورزشی و سرمایه گزاریهای توسعه گردشگری داشته باشیم.

 

آغاز المپیاد ورزشی استان گلستان در نیمه اول اردیبهشت 95

 

آغاز المپیاد ورزشی استان گلستان در نیمه اول اردیبهشت 95

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .