عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین نشست تخصصی ارتقاء بهره وری در حمل و نقل جاده ای استان گلستان


نخستین نشست تخصصی ارتقاء بهره وری در حمل و نقل جاده ای استان گلستان

نخستین نشست تخصصی ارتقاء بهره وری در حمل و نقل جاده ای استان گلستان

 اولین جلسه تخصصی و هم اندیشی حمل و نقل جاده ای با حضور مسئولین و کارشناسان اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اتحادیه و انجمن های صنفي بخش حمل و نقل كالا و مسافر استان در محل اداره كل با هدف "ارتقاء بهره وری در حمل و نقل جاده ای" برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهدی میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان در اين جلسه گفت: با توجه به سیاست گذاری سازمان مبنی بر لزوم ارتقاء بهره وری در حمل و نقل جاده ای اقدام به برگزاری این جلسه کردیم تا از نکته نظرات و پیشنهادات کارشناسان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل برای رسیدن روش ها و راهکارهای ارتقاء بهره وری استفاده بهینه داشته باشیم .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان افزود: بررسی برخی موضوعات و انعکاس آن بصورت دقیق و مستدل به اداره کل توقع ما از تشکل های صنفی می باشد ضمن این که برخی اتفاقات در حوزه مختلف اقتصادی کشور بر روی بهره وری حمل و نقل تأثیر می گذارد نظیر موضوعات کلان اقتصادی کشور، ارتباطات بین المللی و سیاست خارجی که در این وضعیت ها هم؛ رسالت حمل و نقل جاده ای تطابق و مدیریت حمل و نقل می باشد .

در پایان شاخص های مهم و موثر در حوزه حمل و نقل کالا، مسافر، بین المللی و حمل و نقل هوشمند از سوی کارشناسان مطرح و در مورد خدمات شرکت های بیمه ای در قبال حمل و نقل جاده ای. –تأثیرمشتری مداری بر روی افزایش بهره وری. - به بحث و تبادل نظر پرداختند. –افزایش ضریب اشغال صندلی در ناوگان مسافربری. –تلاش برای افزایش رضایتمندی بهره برداران بخش حمل و نقل. –نوسازی ناوگان فرسوده. –توسعه ناوگان باری سنگین بجای ناوگان سبک. –شرکت محوری بجای راننده محوری. –ارائه آموزش های فنی و ایمنی به مالکان قبل از خرید. –کاهش فعالیت ناوگان باری یک سر خالی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تشکل های صنفی بخش حمل و نقل چالش ها، نقطه نظرات و برنامه های عملیاتی خود را مکتوب نموده و در اسرع وقت به اداره کل منعکس نمایند .

 نخستین نشست تخصصی ارتقاء بهره وری در حمل و نقل جاده ای استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .