عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کانون پرورش فکری گلستان شایسته تقدیر شد

در اجلاس استانی نماز در گرگان با عنوان "نماز و سنجش دستاوردها":

کانون پرورش فکری گلستان شایسته تقدیر شد

کانون پرورش فکری گلستان شایسته تقدیر شد

در اجلاس استانی نماز در گرگان با عنوان "نماز و سنجش دستاوردها" از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به پاس قدردانی از تلاش و موفقیت چشمگیر کانون در اجرای طرح ترویج اقامه نماز در ادارات، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در اجلاس استانی نماز در گرگان با عنوان "نماز و سنجش دستاوردها" که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان و قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و تمامی مدیران دستگاه ها و نهاد های استانی تشکیل شده بود، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دستگاه موفق درکنار 36 دستگاه دیگر در طرح ترویج اقامه نماز در ادارات تقدیر شد.

هم چنین در این برنامه لوح تقدیری از سوی مشاور استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عبدالرحیم سیفی مدیرکل و زیدا... رحمانی کارشناس ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری استان به عنوان مسئول و دبیر شورای اقامه نماز به پاس قدردانی از تلاش و موفقیت چشمگیر کانون در اجرای این طرح اهدا گردید.

گفتنی است، ایجاد و بهسازی فضای نماز خانه اداره کل و تمامی مراکز فرهنگی هنری در سطح استان و هم چنین تاکید در برپایی نماز اول وقت با رويكرد خلاقانه در اجراي نماز، استفاده از ابزار هنري براي توسعه فرهنگ نماز و تشكر از خداوند و برپايي جشن تكليف اعضا از ویژگی های بارز موفقیت کانون در این طرح می باشد.

 

کانون پرورش فکری گلستان شایسته تقدیر شد

 

کانون پرورش فکری گلستان شایسته تقدیر شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .