عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش اصول برخورد با موارد مخاطره آمیز عفونی در مراکز درمانی

در درمانگاه تامین اجتماعی آزادشهر برگزار شد:

آموزش اصول برخورد با موارد مخاطره آمیز عفونی در مراکز درمانی

آموزش اصول برخورد با موارد مخاطره آمیز عفونی در مراکز درمانی

 با هدف آموزش اصول برخورد شغلی با موارد مخاطره آمیز عفونی یک دوره آموزشی جهت پرسنل و کادر درمانی درمانگاه شهدای گلستان آزادشهر برگزار شد.

دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان درخصوص این دوره آموزشی گفت : باعنایت به اینکه کارکنان بخش بهداشت ودرمان همواره درمعرض ابتلا به بیماریهای عفونی ناشی از تماس با بیماران و یا فراورده های آلوده آن ها هستند و این انتقال از طریق پوست و مخاط ها به خصوص چشم صورت می گیرد ، بنابراین کارکنان این واحدها باید هرنوع ترشح ، مایع و بافت بدن را آلوده وخطرناک محسوب نمایند و تمامی اقدامات پیشگیرانه را درارتباط با آنها بکار گیرند ، لذا بر آن شدیم تا با برگزاری دوره ای آموزشی پرسنل را از این خطرات بیشتر آگاه نموده و گامی مهم در سلامت آنها برداریم.

گفتنی است دراین دوره آموزشی اصول کلی حفاظت دربرابر عوامل خطرزا ، شناسایی مخاطرات شغلی بخصوص با درنظر گرفتن شرایط هر شغل و نحوه مدیریت حوادث در مرحله انجام اقدامات اولیه و درصورت لزوم مراحل بعدی به پرسنل آموزش داده شد.

دکتر نجفی رئیس درمانگاه شهدای گلستان آزادشهر با اظهار خشنودی از برگزاری این دوره آموزشی گفت : سلامت همکاران مهم ترین عامل درانجام خدمات باکیفیت درمانگاه است وما به شیوه ها ی مختلف باید تلاش نماییم که این سلامتی رقم بخورد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .