عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضاء تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های استان و اداره کل بهزیستی

در راستای تعامل دستگاه های فرهنگی صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های استان و اداره کل بهزیستی

 در راستای تعامل دستگاه های فرهنگی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اداره کل بهزیستی استان تفاهم نامه ای را امضا و فصل جدیدی را در مناسبات بین ادارات وحوزه مشترک فعالیتی خود آغاز کردند.

رضاقوانلو سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استاندراین زمینه گفت: ما تفاهم نامه هایی با نهادها،ادارات، و مجموعه های مهم فرهنگی داشته ایم که هریک به نوعی تاثیرگذارهستند. این سازمان نیز نقش بسیارمهمی را درتوسعه فرهنگی ایفا می کند که می توانیم اهداف مشترکمان را با این تفاهم نامه به شکل عملی اجراکنیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان درادامه افزود: تخصیص، تجهیزو بهبود منابع درحوزه بهزیستی ، همینطور گرفتن سهمیه وکد برای دریافت ماهانه کتاب درحوزه تخصصی، از برنامه هایی است که ما پیگیرتحقق آن هستیم.

قوانلو درپایان ازبرگزاری نشسست کتاب خوان برای نابینایان خبرداد و برارتباط کارشناسان دو مجموعه در راستای عملیاتی سازی مفاد تفاهم نامه تاکید کرد.

رحمانی ریاست اداره کل بهزیستی حرکت کتابخانه های عمومی استان را بدیع، خوب و امیدوارکننده ارزیابی کرد که همین حرکت مهم ونقش آفرینی تاثیرگذارکتابخانه ها منجربه امضای این تفاهم نامه گردیده است.

رحمانی در ادامه افزود: باید خدمات کتابخانه ای را گسترش داد. ما اطلس معلولیت در استان را داریم. ایجاد فضای مناسب اعم از سخت افزاری و نرم افزاری برای معلولین و به خصوص نابینایان بسیار مهم است که می توانیم این تمرکز را درشهرستانهای گرگان وگنبد انجام دهیم.

روحی مسئول کتابخانه نابینایان کتابخانه میرفندرسکی نیز به برخی از فعالیتهای انجام گرفته اشاره کرد و گفت: امانت دهی کتب گویا و بریل، مشاوره،ب زرگداشت روز عصای سفید، نقد کتاب "پروازدوعشق" ، کارگاه روان شناسی برای خانواده روشندلان، و...از فعالیتهای انجام گرفته توسط این واحد می باشد.

از برنامه های جانبی این نشست بازدید سرپرست اداره کل و مدیرکل بهزیستی استان به همراه کارشناسان از واحد نابینایان کتابخانه میرفندرسکی بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .