عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای 156برنامه فرهنگی و هنری توسط کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر


اجرای 156برنامه فرهنگی و هنری توسط کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر

اجرای 156برنامه فرهنگی و هنری توسط کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر

 رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان با بیان این نکته که 85 مورد مراسم جشن پیروزی انقلاب در کانون‎ های مساجد استان برگزارمی شود، افزود: ۷۱ برنامه فرهنگی و هنری توسط فرهنگ و ارشاد در دهه فجر سال جاری اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر چهار مورد اجرای نمایش طنز، 12 مورد جنگ شادمانه و جشنواره استانی موسیقی مقامی ترکمن در شهرستان مراوه‎تپه را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: رویکرد فرهنگ ارشاد اسلامی به سمت تمرکززدایی فعالیت‎ها است و بر این اساس با وجود اینکه جشنوراه موسیقی مقامی ترکمن به صورت استانی است در  شهرستان مراوتپه و در 15 بهمن ماه با مشارکت و همکاری بسیج هنرمندان اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گلستان افزود: اجرای بازی بومی و محلی، شادمانه دانش آموزی، شب شعر انقلاب در کردکوی، خاطره انقلاب، کارگاه خوشنویسی در آزادشهر، نمایش طنز، تازه‎های انقلاب، مسابقه پیامکی انقلاب در کلاله، کارگاه‎های تجسمی؛ نماز، نمایش و تئاتر در بندرگز را در ایام الله دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

وی از پیگیری برگزاری جشنواره فیلم فجر و کارگاه آموزشی هنرهای نمایشی به عنوان برنامه های پیش بینی شده یاد کرد و گفت: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر به دنبال جذب مشارکت در برگزاری هستیم.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در حال رایزنی هستیم، اظهار کرد،  استان برای میزبانی جشنواره فیلم فجر نیازمند  100 میلیون تومان به عنوان آورده می باشد که این اداره کل در حال رایزنی برای جذب حمایتهای استانی و نیز ظرفیتهای موجود دیگر می باشد.

حجت الاسلام فضیلت در خاتمه یادآور شد: از دیگر برنامه های احتمالی، کارگاه هنرهای نمایشی و جشنواره ادبیات نمایشی است که در صورت قطعی شدن در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .