عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحولات مثبت اقتصادی کشور منجر به رونق سازمان تامین اجتماعی می شود

دکتر حسین پور:

تحولات مثبت اقتصادی کشور منجر به رونق سازمان تامین اجتماعی می شود

تحولات مثبت اقتصادی کشور منجر به رونق سازمان تامین اجتماعی می شود

دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان در جلسه کارشناسان ستاد مدیریت درمان گفت: تدابیر رهبری معظم انقلاب ، دولت تدبیر وامید و صبر وبردباری ملت ایران موجب شد که صلح طلبی و حقانیت مردم ایران به اثبات برسد وجهانیان به این نکته اعتراف نمودند.

وی نقش تحولات اقتصادی پیرو تحقق برجام درکشور را نکته مثبتی برای تامین اجتماعی ارزیابی کرد ورونق اقتصادی کشور را پیرو توسعه تعاملات با کشورهای جهانی به نفع جامعه کار وتامین اجتماعی دانست.

دکتر حسین پور به همایش کشوری مدیران سازمان اشاره کرد ونگاه مدیرعامل و معاونین سازمان را به برنامه ریزی بویژه درحوزه منابع انسانی مثبت ارزیابی کرد.

وی با توجه به رونمایی از کتاب برنامه جامع عملیاتی سازمان با حضور وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی دراین همایش افزود: سازمان برای اولین بار در طول تاریخ عمر خود چنین برنامه مدون وجامعی نداشته است و این برنامه برگ زرینی درکارنامه سازمان خواهد بود.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: رفع تبعیض در پرداختهای پرسنلی یکی از اولویتهای سازمان است که کارگروههای ویژه ای مشغول به برنامه ریزی دراین مورد هستند.

دکتر حسین پور ضمن تقدیر از مسئول ستاد اقامه نماز ، کسب رتبه برتر در این حوزه را تبریک گفت وتاکید کرد که درجشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد نیز باید تلاش کنیم تا رتبه مدیریت را افزایش دهیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .