عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با اجرای خط انتقال 600 میلیمتر فاضلاب بندرترکمن تمام تلمبه خانه های شهر فعال می گردد

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای گلستان:

با اجرای خط انتقال 600 میلیمتر فاضلاب بندرترکمن تمام تلمبه خانه های شهر فعال می گردد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای گلستان گفت : با اجرای خط انتقال 600 میلیمتر فاضلاب بندر ترکمن تمام تلمبه خانه های فاضلاب این شهر فعال می گردد.

 مهندس ابوالفضل رحیمی افزود با اجرای خط انتقال 600 میلیمتر که از قسمت جنوب غربی شهر بندر ترکمن واقع در خیابان استقلال 25 شروع و به قسمت جنوب شرقی این شهر واقع در خیابان امیر کبیر به طول 1050 متر ادامه می یابد نزدیک به 18 هزار متر خطوط کار شده فرعی از قبل و نیز تلمبه خانه PSA وارد مدار بهره برداری می شود.

وی خاطر نشان کرد با توجه به گسترش شهرنشینی در مسیر منتهی به خط مذکور در آینده نزدیک خطوط بیشتری به خط اتصال پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این خط مشکلات حاد فاضلابی موجود در قسمت جنوب شرقی (امیرکبیر) بر طرف شده است خاطرنشان کرد اعتبار هزینه شده این طرح از محل اعتبار عمرانی خواهد بود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مبلغ برآورد اولیه این طرح که به طول 1050 متر با سایز لوله 600 میلیمتر و بخشی از خطوط فرعی انفصالی این خط به سایز 200،250،315 میلیمتر بوده را بالغ بر 22 میلیارد ریال بیان نمود

مهندس ابوالفضل رحیمی تصریح کرد هزینه اجرای تلمبه خانه PSA که با راه اندازی خط 600 میلیمتر وارد مدار بهره برداری می گردد بالغ بر 15 میلیارد ریال خواهد بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 778
  • کد خبر : 16762