عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 159 پروژه عمرانی و اقتصادی جهادکشاورزی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

159 پروژه عمرانی و اقتصادی جهادکشاورزی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

 دکتر مختار مهاجر به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر اعلام کرد: تعداد 159 پروژه عمرانی و تسهیلاتی در بخش های مختلف بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 368 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: پروژه های مورد افتتاح شامل 128 پروژه در بخش آب و خاک (تجهیز و تامین آب کشاورزی با روشهای نوین)، 13 پروژه پرورش دام و طیور( تولید گوشت، شیر، فرآورده های دام و طیور) 8 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری، 5 پروژه شیلات، 3 پروژه تعاون روستایی، 2 پروژه مکانیزاسیون به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه های فوق الذکر به صورت شهرستانی به ترتیب گرگان با 76 پروژه، گنبد کاووس با 17 پروژه، علی آبادکتول با 14 پروژه، رامیان با 12 پروژه، آق قلا با 10 پروژه، مینودشت با 6 پروژه، کلاله با 5 پروژه، گمیشان با 4 پروژه، گالیکش با 4 پروژه، آزادشهر با 3 پروژه، مراوه تپه با 3 پروژه، بندر ترکمن با 2 پروژه، بندرگز با 2 پروژه و کردکوی با 1 پروژه را به خود اختصاص داده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: با افتتاح این 159 پروژه تعداد 4303 خانوار از نعمت آن بهره مند و برای 291 نفر فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم در استان فراهم شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .