عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس جدید اداره حراست شرکت گاز استان گلستان منصوب شد


رییس جدید اداره حراست شرکت گاز استان گلستان منصوب شد

 مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست شرکت گازاستان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ،درمراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست شرکت گازاستان گلستان ،مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان ضمن خیر مقدم وابراز خرسندی ازحضور رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران ومدیرکل حراست استان گلستان،گزارشی ازعملکرد وفعالیتهای انجام شده واحد حراست شرکت ارائه نمود.

 درادامه رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران نیز با تبریک ایام ا...دهه مبارک فجر،اخلاق مداری و اعتماد سازی بین مدیران وکارکنان را از وظایف بسیار مهم واحد حراست خواند.

 سهراب نجار با بیان اینکه واحد حراست امین سازمان بوده و از جایگاه ارزشمندی برخوردارمیباشد، دیگروظایف مهم واحدهای حراست را اطلاع رسانی درست و شفاف ، اعتماد سازی بین مدیران و کارکنان و بالعکس، اخلاق مداری ،هم افزایی ،همکاری و همفکری برای حل مشکلات ، استفاده درست و اصولی از منابع ،ایجاد آرامش محیط،اشراف براطلاعات و شناسایی نقاط فساد انگیز ، رعایت عدالت اجتماعی و .... برشمرد.

 سپس مدیرکل حراست استان گلستان نیزفعالیتهای نیروهای حراست را مبتنی بر مباحث اخلاقی و آموزه های دینی خواند.

 صفری با بیان اینکه رسالت حراست سازمان مچ گیری و سوء ظن نبوده و باید از آن دوری نماید افزود: جابجایی نیروها در هر پستی در سازمانها بعنوان یک اصل بوده و امری جاری است بنابر این شایسته است رابطه خوب و مناسبی با سایر همکاران داشته و قدردان زحمات یکدیگر باشند.

 شایان ذکر است در خاتمه مراسم حکم انتصاب سید عماد بابا زاده رئیس جدید حراست شرکت گاز استان گلستان با حضور مدیرکل حراست استان ،رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان به ایشان اعطاء شد و از خدمات احسان سیستانی رئیس سابق این واحد در دوره تصدی مسئولیت تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .