عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن پایان گازرسانی در شهرستان آق قلا

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان خبر داد:

برگزاری جشن پایان گازرسانی در شهرستان آق قلا

 طی مراسمی با حضورمدیرعامل شرکت گازاستان گلستان، فرماندار،بخشدارومسئولین شهرستان آق قلا جشن پایان گازرسانی درسطح شهرستان مذکوربرگزارواز زحمات وتلاشهای بی شائبه گازگلستان تجلیل بعمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی،درآئین برگزاری این مراسم که درمحل کانون کسب وکار شهرک صنعتی آق قلا که با برنامه های فرهنگی و طنز همراه بود آق قلا به عنوان شهرستان سبزانتخاب که درهمین راستا هیوه چی فرماندار آق قلا ضمن تقدیر از زحمات مجموعه گازگلستان بویژه اداره گاز شهرستان لوح تقدیری را به مدیرعامل گاز گلستان و رئیس اداره گازمنطقه اهداء نمود.

 درهمین راستا مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان نیز ضمن تقدیرو ابرازخرسندی ازهمکاری بسیارخوب مسئولین استان و شهرستان گفت:خوشبختانه آق قلا به جمع شهرستانهای که در آن تمامی شهرها و روستاهای آن از این انرژی خدادادی بهره مند می شوند پیوست.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی افزود:درحال حاضر دو شهر آق قلا و انبارآلوم و تمامی 78 روستای موجود شهرستان آق قلا ازنعمت گازطبیعی برخوردارشده اند که این مهم منجرشد تا به عنوان شهرستان سبز مفتخر گردد.

 ایشان در ادامه تصریح کرد:در حال حاضر در این شهرستان افزون بر850 کیلومتر شبکه اجرا ،بالغ بر 31 هزار و 100 مشترک جذب و تعداد 19 هزار و 155 انشعاب نیز نصب گردید.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان اظهار داشت:درهمین راستا تعداد 31 هزار و 380 خانوار با جمعیتی افزون بر 134 هزار نفر در شهرستان آق قلا از نعمت گازطبیعی برخوردار شده اند ضمن اینکه به 69 واحد صنعتی عمده و 4جایگاه CNG نیز گازرسانی شده است.

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .