عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرایط پسابرجام با تکیه بر سیاست‎های اقتصاد مقاومتی پیگیری شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

شرایط پسابرجام با تکیه بر سیاست‎های اقتصاد مقاومتی پیگیری شود

شرایط پسابرجام با تکیه بر سیاست‎های اقتصاد مقاومتی پیگیری شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در شرایط پسابرجام محورهای مهم سیاست‎های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده با جدیت پیگیری شود.

مهندس امرالله عباسی در هفتمین یادواره شهدای کارگری استان اظهار کرد: ایجاد عدالت بنیادی و توازن منطقه‎ای جزو سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است که استان گلستان نیز برای اینکه متناسب با توازن اقتصادی گام بردارد، باید در این مسیر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت دانش‎بنیان و تکیه داشتن به علم و فناوری تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی باید مسئله دانش‎بنیان مورد توجه قرار گیرد، بر این اساس باید به نهادهای اقتصادی مردمی احترام گذاشته شود، قوانین بخش خصوصی اصلاح و بخش خصوصی تقویت شود.

بومی‎گرایی منجر به شکوفایی اقتصادی می‎شود

رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان بر لزوم توجه به استعدادهای محلی و بهره‎برداری از استعدادها تاکید کرد و بیان داشت: توجه به بومی‎گرایی منجر به شکوفایی اقتصادی می‎شود.

عباسی نقش جامعه کارگری را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم خواند و گفت: این قشر زحمتکش در کنار سایر اقشار مردمی در تمام بحران‎های انقلاب، دین خود را به اسلام و میهن اسلامی ادا کردند جامعه کارگری با تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران بصریت و روشنگری خود را در عرصه‎های دفاع از انقلاب اسلامی نشان داده است.

وی بر لزوم حفظ ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: کارگران در جبهه‎های حق علیه باطل به طور مستقیم و در پشت جبهه در مراکز حساس سخت می‎کوشیدند و رزمندگان را پشتیبانی می‎کردند تا انقلاب اسلامی و کیان نظام حفظ شود.

جامعه کار و تلاش گلستان پرشورتر از گذشته در انتخابات 7 اسفند شرکت می‎کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه برگزاری یادواره‎های شهدا وظیفه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، گفت: احترام گذاشتن به خانواده‎های معظم شهدا کمترین کاری است که بر عهده ماست، این فرهنگ باید به نسل جوان و جامعه منتقل شود.

عباسی با اشاره به حساسیت دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: جامعه کار و تلاش با حضور گسترده خود در هفت اسفند پای صندوق‎های رای همچون گذشته پرشور ظاهر خواهد شد تا به استکبار جهانی نشان دهد همچنان باصلابت و استوار پاسدار خون شهد و پشتیبان نظام و ولایت‎فقیه است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 3156
  • کد خبر : 17505