عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پيام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مناسبت 22 بهمن


پيام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مناسبت 22 بهمن

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در پیامی فرا رسیدن سی و هفتمين سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ا... دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

متن کامل این پيام به شرح زیر می باشد:

در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خورشید بهار آزادی در حالی در سرزمین “اسلام و فرهنگ و ادب و ایثار” طلوع می کند که جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران اسلامی شده اند.

و همچنان ایران اسلامی با پيشرفت سريع و حيرت آور علمي، فناوری، اقتصادی به جهانیان ثابت نموده است که هیچ هدفی برای امت اسلامی ایران دست نیافتنی نیست و ملت ایران در تمامی صحنه ها با حضور تاثیرگذار خود بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی را که نقش آفرینی برای تعیین سرنوشت خود بوده را عملی نموده است.

از اين رو همكاران حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، شركت ارتباطات زير ساخت، اداره كل پست، شعب پست بانك استان، شركت مخابرات استان را به حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی عمومی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های بزرگ انقلاب دعوت نموده، عزت و سربلندی ایران عزیز تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و شادی روان پاک امام بزرگوار و شهیدان والامقام و توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید را در خدمت به ملت شریف ایران، از خداوند منان مسئلت می نمايم.

حسین مومنی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .