عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان نماینده ولی فقیه در استان


دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان نماینده ولی فقیه در استان

دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان نماینده ولی فقیه در استان

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، شامگاه سه شنبه 20 بهمن ماه جامعه ورزش و جوانان گلستان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان دیدار کردند.

 بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه فجر را دهه یادآوری و بازنگری به اتفاقاتی که منجر به پیروزی انقلاب شده نامگذاری کردند و باید بدانیم در قبال این انقلاب چه وظایفی داریم؟

 طیبی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت بسیاری از جوانان کشور محقق شده است و گلستان افتخار دارد چهار هزار شهید والامقام را در دل خود جای دهد و بخش اعظمی از صلابت امروز ایران از برکت وجود شهدا است.

 وی درباره علت برگزاری این همایش گفت: دلیل اصلی برگزار شدن همایش این است که جامعه ورزش راه و رسم صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن را با توجه به سخنان نماینده ولی فقیه در استان بازخوانی کند.

 وی تصریح کرد: وظیفه خود می دانم از همه کسانی که در عرصه ورزش و جوانان استان با امکانات حداقلی کارهای بزرگی انجام داده و در همه عرصه ها حضور پیدا می کنند تشکر کنم.

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: ۱۰ ماهی که من در خدمت شما بودم اداره کل ورزش و جوانان در همه شاخص های ارزیابی شده ارتقا داشته است و این مهم با زحمت همه اهالی ورزش و حمایت های مسئولان ارشد استان به دست آمده است.

 طیبی همچنین از جامعه ورزش و جوانان استان درخواست کرد همچون گذشته با صلابت و اقتدار در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو شرکت کنند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه ورزش، مقوله مهمی است، گفت: باید روزی را در نظر بگیریم که ورزشکاران ما در عرصه های جهانی و بین المللی حرف نخست را بزنند و این هدف را دنبال کنیم.

 نماینده ولی فقیه در گلستان درباره اهمیت و جایگاه ورزش اظهار کرد: همانگونه که نماز و عبادت خدا به انسان نشاط می بخشد، ورزش نیز نشاط انگیز است و کسانی که ورزش نمی کنند روحیه بانشاطی ندارند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: همانگونه که توصیه هایی به کشاورزان و صنعتگران می کنم از ورزشکاران استان هم می خواهم دست به دست هم دهند و با برنامه ریزی مناسب، روز به روز بر رشد و پیشرفت ورزش اضافه کنند

 بر این اساس اسامی تجلیل شوندگان به شرح زیر اعلام شد:

 اسماعیل جبله (رئیس هیئت کاراته گلستان) – محسن اشرفی (مربی تیم کاراته نایب قهرمان آسیا) – فاطمه قوجقی دومدال طلا و برنز، فاطمه جعفری مدال برنز، محمدامین ابراهیمی و مجتبی دنیاطلب مدال طلا، محمد برزگر مدال نقره، رضا وزیری، علی سبحانیان و بنیامین یاورزاده مدال برنز مسابقات کاراته آسیا در کشور اندونزی

 محمدحسین ملاح (نایب رئیس هیئت کشتی گلستان) – حمید مومن و یعقوب کر مدال طلا و حمید بهرامی مدال نقره مسابقات کشتی آلیش جهان در کشور لهستان

 سیدعباس حسینی (رئیس هیئت قایقرانی گلستان) و عادل مجللی دارنده مدال برنز مسابقات قایقرانی آسیا در کشور اندونزی

 اسماعیل حاجی آبادی (رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان گلستان) و حبیب الله کیا دارنده مدال نقره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا در چین

 حسینعلی ملک و علی اکبر شام‌بیاتی پیشکسوتان و خادمان ورزش باستانی، پهلوانی و زورخانه ای گلستان

دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدار جامعه ورزش و جوانان گلستان نماینده ولی فقیه در استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .