عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون ورود به حرفه مهندسان با شركت 3137 نفر در گلستان برگزار شد


آزمون ورود به حرفه مهندسان با شركت 3137 نفر در گلستان برگزار شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان با شركت 3137 نفر در گلستان برگزار شد

مديركل راه و شهرسازي گلستان از برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي نيمه دوم سال 94 با حضور سه هزار و 137 شركت كننده در استان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ، مهندس "ابراهيم مبارك قدم " روز پنجشنبه در حاشيه برگزاري اين آزمون در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اين آزمون همزمان با سراسر كشور طي امروز و فردا (29 و 30 بهمن) در دانشگاه منابع طبيعي پرديس گرگان (ميدان بسيج) و دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان گنبدكاووس در حال برگزاري است.

وي، هدف از برگزاري اين آزمون را، صدور پروانه اشتغال به كار مهندسي براي مهندسان و سنجش صلاحيت كاردان هاي فني ساختمان و معماران تجربي در پايه هاي 3 و 2 و 1 بيان كرد.

به گفته مبارك قدم، داوطلبان شركت كننده در آزمون پس از قبولي در زمينه هاي طراحي، محاسبه، نظارت و اجراي هفت رشته معماري، برق، مكانيك، عمران، شهرسازي، ترافيك و نقشه برداري مشغول به كار خواهند شد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: از مجموع شركت كنندگان در اين آزمون، سه هزار و 85 نفرمهندس، 47 نفر كاردان فني ساختمان و پنج نفر معمار تجربي هستند.

وي،تعداد بانوان شركت كننده در اين آزمون را، 549 نفر اعلام كرد.

در حال حاضر سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گلستان، هشت هزار و 243 عضو دارد كه از اين تعداد سه هزار و 631 نفر داراي پروانه اشتغال به كار هستند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .