عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات عمرانی و کنده کاریها در شهرهای استان تا 15 اسفند ماه متوقف شود

قائم مقام ستاد خدمات سفر استان گلستان:

عملیات عمرانی و کنده کاریها در شهرهای استان تا 15 اسفند ماه متوقف شود

عملیات عمرانی و کنده کاریها در شهرهای استان تا 15 اسفند ماه متوقف شود

 قائم مقام ستاد خدمات سفر استان گلستان و معاون عمرانی استاندار گلستان از توقف عملیات‌عمرانی شهرهای گلستان تا ۱۵ اسفند خبرداد و گفت: آراستگی و زیبایی شهرها یکی از راه‌های جذب و نگه داشت مسافر است.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان، رضا مروتی در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان ویژه نوروز 95 وکارگروه گردشگری استان، اظهار کرد: آراستگی و زیبایی شهرها یکی از راه‌های جذب و نگه داشت مسافر است و در همین راستا همه کنده‌کاری خیابان‌ها باید تا روز ۱۵ اسفند تمام‌شده یا پوشیده شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان این که ستاد خدمات سفر ویژه نوروز سال 94 این استان در حوزه دریافت نکردن رسمی شکایت در میان استان های کشور رتبه نخست را کسب کرد، گفت: این رتبه نشان می دهد که ستاد به گردشگران گذری در تعطیلات نوروز گذشته خدمات مطلوبی داشته است.

 رضا مروتی افزود: همچنین سال قبل گلستان در ارائه خدمات اسکان به گردشگران در میان استان های کشور از جایگاه مطلوب برخوردار شد.

 وی اضافه کرد: با این که ستاد خدمات سفر نوروزی گلستان سال قبل موفقیت های مزبور را کسب کرده است ولی باید تلاش شود ایرادهای حوزه های دیگر خود را در زمینه ارائه خدمات به گردشگران شناسایی و رفع کند.

 وی حذف موازی کاری از هزینه کرد دستگاه های عضو ستاد در تبلیغات استان به گردشگران را ضروری دانست و گفت: متاسفانه در این حوزه هزینه های سنگین توسط دستگاه ها انجام می شود که امسال باید در انتشار و تبلیغات با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صورت گیرد.این اقدام باعث می شود اطلاعات غلط و نادرست نداشته باشند و بجای اینکه هر دستگاه یکی دو صفحه بروشور و تراکت چاپ کند ،اطلاعات در قالب یک کتابچه چاپ شود.

 به گفته وی، ازنظر تعداد تخت‌های مسافری نیز با محدودیت مواجه هستیم و در ایام نوروز ممکن است این حجم پاسخگو نباشد و آموزش‌وپرورش مانند هرسال در اسکان مسافران یاری می‌کند.

 وی هماهنگی بیشتر در اسکان گردشگران، اختصاص مکان های مشخص توسط شهرداری ها برای تبلیغ جاذبه های گردشگری، رفاهی و خدماتی، جانمایی محل استقرار کانکس اطلاع رسانی و راهنمای گردشگر، توجه به نظافت و آراستگی و زیبایی شهری، مرمت فوری حفاری ها و تعطیلی آن از 15 اسفندماه، ایجاد روشنایی مسیرها، نصب تابلو تبلیغاتی و اطلاع رسانی در مبادی و خروجی شهری و ساماندهی خدمات فنی خودرویی و کارتن به دست ها توسط دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی ویژه 95 را خواستار شد.

 مروتی همچنین با بیان این که شهر برتر گردشگری گلستان معرفی می‌شود، اظهار کرد: انتخاب و معرفی سه شهر و سه روستای نمونه گردشگری نیز در دستور کار است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .