عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی تعرفه های آب وفاضلاب در شرکت آبفای استان گلستان برگزار شد


کارگاه آموزشی تعرفه های آب وفاضلاب در شرکت آبفای استان گلستان برگزار شد

 

کارگاه آموزشی تعرفه های آب وفاضلاب در شرکت آبفای استان گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان کارگاه آموزشی تعرفه های آب وفاضلاب با حضور مدیرعامل ،معاون خدمات مشترکین و درآمد و مشاور مدیرعامل در امور مشترکین شرکت آب وفاضلاب استان و مدیرامور آب وفاضلاب شهر گرگان و مدیران و بازرسین سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در سالن اجتماعات النگدره گرگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در این کارگاه آموزشی گفت در بخش آب چندین مورد نابسمانی وجود دارد ،یکی از این موارد در صنعت آب که یک رویه اشتباهی طی سال های گذشته بوده تعویض کنتورهای خراب مشترکین است که به یک چالش در این استان تبدیل شده است.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود با هماهنگی های انجام شده با معاونت خدمات مشترکین و معاونت بهره برداری شرکت برنامه ریزی برای تعویض کنتورهای خراب تهیه شده که در آینده نزدیک به مدیران مناطق ابلاغ خواهد شد و مشترکین از این پس برای تعویض کنتورخراب فقط از طریق شرکت آب وفاضلاب اقدام و از کنتورهایی که مورد تایید شرکت آب وفاضلاب می باشد استفاده نمایند.

وی با اشاره به قدمت بالای شبکه‎های توزیع و خطوط انتقال آب در استان که نیاز به بازسازی دارد افزود سیاستگذاری شرکت برای سال آینده در بخش آب بحساب نیامده است و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت بهره برداری هدف گذاری تعویض30 تا 50 هزار کنتور خراب در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان به لحاظ برنامه های بروز رسانی عقب مانده است اظهار داشت : استان گلستان با عقب ماندگی جدی روبرو است و نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاههای اجرایی است که می بایست با برگزاری چنین نشست هایی دست به دست هم دهیم تا تحول جدی در استان صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصریح کرد با توجه به اینکه امروز آب به راحتی در دسترس نیست و ما چیزی به نام تولید آب در کشور نداریم باید در کنار آن کار فرهنگی و اطلاع رسانی دقیق انجام شود تا اهمیت این مایه حیاتی بعنوان الویت زندگی مردم قرار بگیرد.

مشاور رئیس و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ضمن قدردانی از میزبانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در جهت برگزاری کارگاه آموزشی تعرفه آب وفاضلاب گفت این نشست ها به رفع مشکلات مردم استان کمک خواهد کرد و بازرسین این سازمان در راستای وظیفه ای که به آنها واگذار شده تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم انجام خواهند داد.

اصغری افزود برگزاری چنین کارگاه آموزشی ، قدم مثبتی در جهت آشنایی بازرسین سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با قوانین و تعرفه های شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بوده و امیدواریم این همکاری ها تداوم داشته باشد.

در ادامه معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گزارشی کاملی از وضعیت تعرفه های آب وفاضلاب ارائه نمود و افزود شنیدن نقد مردم برای مدیران شرکت آب وفاضلاب استان مفید خواهد بود و سعی ما این است با برگزاری این کارگاه آموزشی بتوانیم شهروندان را با قوانین جدید شرکت آب وفاضلاب استان آشنا نمائیم.

در پایان این کارگاه آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و هریک از بازرسین سازمان صنعت،معدن وتجارت استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل شرکت هم به سوالات آنها پاسخ مناسب ارائه نمودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 744
  • کد خبر : 18332