عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رانندگان با رعايت احتياط از جاده هاي گلستان عبور كنند

مديرراهداري راه و شهرسازي:

رانندگان با رعايت احتياط از جاده هاي گلستان عبور كنند

رانندگان با رعايت احتياط از جاده هاي گلستان عبور كنند

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان با اشاره به ريزش باران در سطح استان از شب و روز گذشته و لغزندگي سطح جاده ها از رانندگان خواست كه با رعايت تمام جوانب احتياط رانندگي كنند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري گفت: در حال حاضر در محورهاي اصلي استان شاهد بارش پراكنده باران بوده و از ساعت 6.5 صبح ديروز دوشنبه ارتفاعات استان از جمله درازنو در كردكوي، توسكستان در گرگان و مناطق كوهستاني دهنه محمد آباد و زرين گل در علي آباد كتول با بارش خفيف برف همراه بودند كه هم اكنون بجز محور توسكستان در بقيه محورهاي كوهستاني بارش برف قطع شده است.

وي با اشاره به باز بودن تمام راه هاي استان، تاكيد كرد: رانندگاني كه قصد عبور از محورهاي كوهستاني استان را دارند حتما زنجير چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را فرا گرفته باشند.

وي اظهارداشت: رعايت سرعت مطمئنه، فاصله طولي و توجه به توصيه راهداران و عوامل راهداري مستقر در طول راه ها و پليس راه از نكات ديگري است كه رانندگان بايد نهايت توجه را به آن داشته باشند.

مديرراهداري راه و شهرسازي گلستان افزود: اطلاع از وضعيت راه ها بصورت شبانه روزي و لحظه اي و از طريق تماس با مركز مديريت راه هاي استان به شماره 5-01732223131 و تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 از ضروريات ديگر سفر در فصل زمستان براي رانندگان است.

مصدقي اضافه كرد: راهداران و عوامل راهداري نيز در سطح راه هاي استان مستقر هستند و آماده خدمات دهي به رانندگان و انجام عمليات مستمر راهداري هستند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه بيش از يكهزار و 900 كيلومتر آن برفگير و كوهستاني است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .