عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جام قهرمانی مسابقات اسکواش «شهید زاهدپور» به قهرمان جام اهدا شد

در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم ورزشکار :

جام قهرمانی مسابقات اسکواش «شهید زاهدپور» به قهرمان جام اهدا شد

جام قهرمانی مسابقات اسکواش «شهید زاهدپور» به قهرمان جام  اهدا شد

در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با خانواده شهید مدافع حرم ورزشکار ، جام قهرمانی مسابقات اسکواش «شهید زاهدپور» اهداء شد .

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، مدیر کل ورزش و جوانان گلستان به همراه اعضای هیات اسکواش گلستان، اهالی ورزش و قهرمانان رشته اسکواش، شامگاه دیروز 16 اسفند در منزل شهید حاج اسماعیل زاهد پورحاضر شدند .

در این دیدار ضمن ادای احترام به این خانواده سرافراز، جام قهرمانی مسابقات اسکواش «شهید زاهدپور» توسط مدیر کل ورزش و جوانان به محمد فرمان قهرمان این دوره از مسابقات اهداء شد

جام اسکواش به نام شهید اسماعیل زاهدپور در استان گلستان با حضور 16 ورزشکار و به مدت سه روز در خانه اسکواش کوی ویلاشهر برگزار شد.

در این مسابقات یک بازیکن عراقی به نام محمد فرمان که از ملی‎پوشان این کشور است، با دیگر شرکت‎کنندگان به رقابت پرداخت که در نهایت موفق شد با غلبه بر حریفانش مقام نخست این رقابت‎ها را ازآن خود کند.و فرزاد شکوهی و سمیع‎‎الله قاصدآبادی نیز از قهرمانان و ملی‎پوشان اسکواش گلستانی موفق شدند مقام‎های دوم و سوم را ازآن خود کنند.

محمد فرمان بازیکن عراقی جام قهرمانی خود را به خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهرپور تقدیم کرد .

طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در این دیدار با بیان اینکه امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام اسلامی مدیون جان‌فشانی‌های شهدا است، گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده‌های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانی‌شان موفق باشیم.

وی افزود : شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دینشان به‌ نظام و اسلام را ادا کردند و ما به‌عنوان امانت‌داران این ودیعه باید با حضور مؤثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم.

طیبی با تأکید بر اهمیت نقش خانواده‌های معزز شهدا به‌ ویژه مادران و همسران آن‌ها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی‌توان پایداری، استقامت، صبر و ازخودگذشتگی شما عزیزان را توصیف کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .