عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار صمیمانه مدیر شرکت نفت منطقه گلستان با همکاران نواحی گنبد و مینودشت


دیدار صمیمانه مدیر شرکت نفت منطقه گلستان با همکاران نواحی گنبد و مینودشت

دیدار صمیمانه مدیر شرکت نفت منطقه گلستان با همکاران نواحی گنبد و مینودشت

 به منظور رسیدگی به مشکلات و استماع نقطه نظرات و خواسته های کارکنان نواحی گنبد کاووس و مینودشت، مدیر منطقه گلستان باحضور در ناحیه گنبد بصورت خصوصی به آنان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در این دیدار که به جهت برنامه ریزی و اطلاع رسانی قبلی با استقبال خوبی از طرف همکاران مواجه شد، همکاران با توجه به نیازها و درخواستهای شخصی یا کاری به صورت تکی یا دسته جمعی با امیر بنی کریمی_مدیر منطقه گلستان دیدار و به بیان خواسته ها و مسایل و مشکلات خود پرداختند.

در ادامه نیز بنی کریمی پس از استماع مطالبات همکاران جهت رسیدگی به خواسته ها یشان دستور اقدامات و پیگیریهای لازم را صادر نمود.

گفتنی است پس از دیدار با همکاران و باتوجه به روز درختکاری مدیر منطقه به همراه جمعی از همکاران ناحیه گنبد ضمن اقدام به کاشت چند اصله نهال زیتون در فضای سبز ناحیه برحفظ و نگهداشت محیط زیست و توسعه فضای سبز و جلوگیری از هرگونه آلودگی تاکید کرد.

قابل به ذکر است که در اقدامی مشابه مدیر منطقه گلستان با حضور در نمازخانه انبار نفت گرگان با همکاران شاغل در انبار گرگان دیدار صمیمانه داشته و به بررسی مسایل و مشکلات آنان پرداختند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .