عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست تیرانداز با کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد و انجمن های شهرستان ها


نشست تیرانداز با کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد و انجمن های شهرستان ها

نشست تیرانداز با کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد و انجمن های شهرستان ها

با هدف بررسی مشکلات، نیازها و نیز بیان دیدگاهها جهت پیشبرد اهداف، نشست مشترکی بین مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد و انجمن های شهرستان های محتلف صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این جلسه ابتدا نیرومند مسئول آموزشگاههای آزاد اداره کل ضمن ارائه گزارش عملکردی از آموزش های ارائه شده، تعداد دوره های اجرا شده، کارآموزان شرکت کننده و وضعیت بخش خصوصی آموزش های فنی وحرفه ای، ارزیابی وضعیت موجود دوره های آموزشی آموزشگاههای آزاد را ارائه نمود.

 در ادامه سرکارخانم باستانی ضمن تقدیر از همکاری ها و تعاملات نزدیک اداره کل که در کنار بخش خصوصی حاضر بوده است به بیان بعضی از مشکلات با اموزشگاهها پرداخت و گزارشی از فعالیت های این کانون در تعامل و همکاری با آموزشگاههای آزاد ارائه نمود.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های انجمن ها و آموزشگاههای آزاد، گفت: بخش خصوصی بعنوان بازوی توانمند اداره کل محسوب میشود و پیشرفت و تعالی آن و یا ضعف آن هر دو بازخوردش به اداره کل نیز برمیگردد.

 تیرانداز همچنین با اشاره به نگاه ویژه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نسبت به بخش خصوصی، اظهار داشت: دکتر سازگارنژاد نیز بر توجه بیشتر و گسترش فعالیت های بخش خصوصی تأکید دارند و باید در همین راستا بیش از پیش فعالیت های خود را در راستای تبیین فرهنگ مهارت آموزی افزایش دهید.

 وی افزود: انجمن ها و مسئولین اموزشگاههای آزاد می توانند درصورتیکه نقطه نظری خاص و یا دیدگاه و برنامه ای دارند، ضمن اعلام به کانون انجمن صنفی، اداره کل را نیز در جریان قرار دهند تا درصورت فراهم بودن شرایط موضوع مد نظر عملی گردد و مواردی که بتوان به آنها ورود پیدا کرد را در قالب یک برنامه ریزی نظام مند پیش برد.

 شایان ذکر است در این جلسه هریک از روسای انجمن ها و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای، به بیان نقطه نظرات، دیگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .