عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از خانواده های معظم شهداء در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)


تجلیل از خانواده های معظم شهداء در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به منظور بزرگداشت ايام فاطميه ،شهادت ياس بوستان نبوی ومظهر کرامت وبردباري حضرت فاطمه زهرا (س) هفته بزرگداشت مقام شهید محفل معنوی گرامیداشت این ایام روحانی و تجلیل از خانواده های معظم شهداء بعد از اقامه نماز ظهر وعصر در محل نماز خانه شرکت برگزار گرديد .

 به گزارش روابط عمومی در این محفل نورانی که معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از خانواده معظم شهدا حضور داشتند،حجت الاسلام والمسلمین نجفی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی سخنانی شهادت را یک تجارت پرسودی تلقی کرد که حداقل از 4 رکن تشکیل شده است .

 وی افزود:در این تجارت خریدار آن خداوند عز و جل است ، فروشنده آن افراد مومن هستند، متاع آن جان انسان است و بهاء آن نیز بهشت برین می باشد ، لذا شهیدان عزیز که خالصانه برای دفاع از حقانیت انقلاب و نظام مقدس در دفاع از کشورشان جان خود را فدا کردند در این تجارت منفعت زیادی بدست آوردند که بهشت جاویدان نتایج آن است.

 معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه هرچه داریم از برکت خون شهداء است تصریح کرد:همه هستی به یمن برکت وجودی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بویژه بزرگ بانوی عالم هستی صدیقه کبری حضرت فاطمه زهراء (س) که در دفاع از حق و حقیقت ، امامت و ولایت شهید شدند بنا نهاده شده است بنابراین لازم است پیرو اهداف این بزرگواران بوده و از آرمانهای بلند آنها صیانت نمائیم.

 همچنین در این مراسم که با برنامه مداحی شریفی یکی از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت نیز همراه بود علاقه مندان و عاشقان دلسوخته مظلومه دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در سوگ مظلوميت آن بانوي بزرگوار اشک ماتم ريختند و اين ايام معنوي را ارج نهادند .

 شایان ذکر است در همین راستا به منظور هفته بزرگداشت مقام شهیدبا حضور مدیرعامل گاز گلستان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از چند تن از خانواده معظم شهداء شاغل در این شرکت که تاریخ شهادت سبک بالان عاشق مصادف با اسفند ماه و هفته گرامیداشت مقام شامخ شهداء بوده تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .