عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضرت زهرا(س) الگوی بی بدیل تربیت دینی در جامعه است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

حضرت زهرا(س) الگوی بی بدیل تربیت دینی در جامعه است

حضرت زهرا(س) الگوی بی بدیل تربیت دینی در جامعه است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: حضرت زهرا(س) نماد واقعی زن مسلمان و الگوی بی بدیل تربیت دینی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا(س) نماد واقعی زن مسلمان والگوی بی بدیل عبودیت، عفاف وحجاب، تربیت دینی و پشتیبانی از ولایت در جامعه است.

وی افزود: زنان ایرانی به مدد بهره بردن از معنویت و رعایت تقوا اکنون با شتاب زیاد به سوی قله های ترقی و پیشرفت حرکت می کنند.

مهندس عباسی با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، تاکید کرد: بانوان ایرانی باید در زمینه فرهنگ دینی و اقتصاد مقاومتی و اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد پیشتاز باشند و معنای واقعی آن را در جامعه ترویج نمایند.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان در ادامه اظهار داشت: دشمن چون از راه تحریم ها کاری از پیش نبرد اکنون از راه فرهنگی، جنگ بزرگی به راه انداخته است و می خواهد ملت با بصیرت ایران اسلامی از آرمان هایش دست بردارد اما با یاری خداوند متعال و رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله العالی) و هوشیاری مردم عزیز به ویژه بانوان گرانقدر مانند گذشته موفق نبوده و نخواهند بود.

امراله عباسی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) نه تنها الگوی زنان مسلمان بلکه الگوی مردان نیز در عرصه های سیاسی، اجتماعی و عبادی نیز می تواند باشد.

وی در پایان بیان داشت: باید دختران و مادران گرانقدر، بزرگی، فضیلت، دینداری، حجاب و عفاف حضرت صدیقه طاهره (س) را در زندگی خود الگو قرار دهند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 673
  • کد خبر : 19029