عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشاور استاندار گلستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای


نشست مشاور استاندار گلستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای

نشست مشاور استاندار گلستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای

 با هدف پیگیری اجرای تکالیف دستگاهها درحوزه مناطق خاص، نشست مشترکی بین خمر مشاور استاندار در مدیریت بحران، امور امنیتی و پدافند غیرعامل و تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، تیرانداز مدیرکل در این جلسه ضمن ارائه گزارش از فعالیت ها و آموزش های مهارتی اجرا شده در این مناطق، گفت: آموزش هایی نظیر بافندگی، عروسک دوزی، پرورش ماهیان گرمابی، آرماتور بند، پلاس بافی و ... در دوره های مختلف اجرا شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی آموزشی صورت گرفته در راستای اجرای دوره های آموزشی سال 1395، مشاغل خانگی در اولویت بوده و بانوان از این آموزش ها استقبال بالایی دارند و در دیگر آموزش ها نیز، هر نوع رشته و مهارت با توجه به نیازسنجی و استقبال مخاطبین قابلیت اجرا خواهد داشت.
در ادامه خمر مشاور استاندار در مدیریت بحران، امور امنیتی و پدافند غیرعامل و امیر فرماندهی اسبق آجا در گلستان و مازندران نیز با تشکر از اقدامات اجرا شده توسط آموزش فنی وحرفه ای در مناطق خاص با توجه به بازدیدهای میدانی صورت گرفته، گفت: فراگیری مهارت برای این افراد باید به عنوان یک فصل اساسی در توانمند نمودن آنان در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: آنچه که ما در این طرح به دنبال آن هستیم، پیشگیری از راه رفاه سطح اجتماعی می باشد و تمایز این طرح با دیگر طرح ها این است که ما می خواهیم سطح رفاه اجتماعی را مورد ارزیابی قرار دهیم و فراگیری آموزش های مهارتی و رسیدن به اشتغال می تواند در این سامان دهی بسیار موثر باشد.
خمر افزود: ما می خواهیم پیشگیری و به نوعی بازدارندگی ایجاد کنیم از این طریق، هم سطح رفاه اجتماعی،هم رفاه فرهنگی و هم رفاه اقتصادی را ارتقاء بخشیم و زمانی ما موفق خواهیم بود که بتوانیم این خدمات و آموزش های مورد استقبال را به آنان ارائه نماییم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .