عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز را گام مثبتی در راستای اقتصاد مقاومتی خواند

مدیرعامل گازگلستان دردیدار نوروزی با کارکنان ادارات گازرسانی:

فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز را گام مثبتی در راستای اقتصاد مقاومتی خواند

 

مدیرعامل واعضاء هیئت مدیره شرکت گاز استان گلستان با هدف تبریک سال نو بصورت جداگانه با روسا وکارکنان ادارات گاز رسانی استان دیداركردند.

 

به گزارش روابط عمومی در این دیدارها كه بصورت جداگانه در محل ادارات گاز رساني انجام شد ؛مهندس صفرعلی جمال لیوانی با تبریک سال نو گفت:درسال جدید که توسط رهبر فرزانه انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل مزین شده است لازم است بصورت ویژه و با تمام توان و ظرفیتها در راستای این پیام ارزشمند حرکت نمائیم.

 

وی تصریح کرد:با عنایت به اینکه ادارات گازرسانی بصورت مستقیم با ارباب رجوع در ارتباط می باشند بنابراین ارائه خدمات آنها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و لذا باید دقت نمایید وظایف خود را نحو به شایسته ای انجام و با سعه صدر پاسخگوی درخواستهای مراجعين باشید

 

مهندس جمال لیوانی در ادامه گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی می توانیم با فرهنگ سازی درست و اصولی در خصوص مدیریت مصرف گاز طبیعی که کاهش مصرف گاز در سطح کشور را بهمراه خواهد داشت کمک بزرگی به چرخه اقتصادی کشور نمائیم و این اقدام گام عملی مهمی می باشد.

 

ایشان با تشکر از فعالیتهای انجام شده روئسا وکارکنان ادارات گازرسانی درسال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه به همت شما بزرگواران خدمات گسترده ای در زمینه توسعه گاز رسانی و خدمات رسانی انجام گرفته و انشاء ا... تا پایان سال 96 تمامی روستاها استان که قابلیت گاز رسانی دارند از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه گفت: امیدواریم در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته بتوانیم با همدلی و تعامل مناسب با مسئولين ودستگاههای منطقه در راستاي تحقق رهنمود ارزشمند رهبر فرزانه تلاش نموده و زمینه خدمت رسانی مطلوبتر در سطح استان را بیش از پیش فراهم نمائيم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .