عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 15 هزار نفرساعت آمورش ایمنی به کارگران

مدیرکل تعاون و کار گلستان اعلام کرد:

برگزاری 15 هزار نفرساعت آمورش ایمنی به کارگران

برگزاری 15 هزار نفرساعت آمورش ایمنی به کارگران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سال 94 بیش از 15هزار نفرساعت دوره آموزش ایمنی برای کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در برنامه زنده رادیویی "روزنه" رادیو گلستان گفت: این دوره های آموزشی در راستای کاهش حوادث ناشی از کار و افزایش ایمنی محیط های کاری برگزار شده است.

عباسی افزود: این آموزشها به همراه 7هزار و 838 مورد بازرسی ادواری توسط بازرسان کار این اداره کل منجر به کاهش 33 درصدی حوادث ناشی از کار سال 94 در گلستان گردیده است.

وی بیان داشت: در سال 94 تعداد 50 مسابقه ورزشی کارگری در بین جامعه کار و تلاش استان برگزار کردیم که از اثرات خوب آن می توان به ایجاد انگیزه، نشاط و پویایی در بین فعالان عرصه تولید اشاراه کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه گفت: همچنین در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقای مهارتهای زندگی در بین کارگران عزیز ، 50 دوره های آموزشی در سال 94 درر گلستان برگزار گردیده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اجرای طرح کارورزی دراستان گفت: 2759 کارورز در سامانه ثبت نام نمودند که 974 از آنها واجدالشرایط شناخته شدن و از این تعداد 52 نفر کارورز به 30 واحد تولیددی معرفی شدند.

امراله عباسی در پایان بیان داشت: در سال94 ، 8هزار و 442 نفر از کارجویان استان در کاریابیهای غیر دولتی تحت نظارت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان ثبت نام کردند که 4هزار 346 نفر از آنان مرد و 4هزار و 96 نفر نیز زن می باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 810
  • کد خبر : 20052