عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرگانی ها قهرمان کاراته دختران شدند


گرگانی ها قهرمان کاراته دختران شدند

گرگانی ها قهرمان کاراته دختران شدند

دختران کاراته کای گرگانی قهرمان المپیاد ورزشی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، مسابقات کاراته دختران المپیاد ورزشی گلستان با حضور ۳۹ ورزشکار از ۱۲ شهرستان پنج‌شنبه در شهرستان گالیکش به پایان رسید که تیم گرگان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، تیم بندرگز با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و تیم علی آباد کتول با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز، به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 در بخش کاتای انفرادی، فاطمه جعفری از علی آباد کتول اول شد، مینا جبله از فاضل آباد عنوان دوم را کسب کرد و فاطمه کلزایی از گنبدکاووس و زهرا ملکان از مینودشت به طور مشترک سوم شدند.

 در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم، منور بادی از بندرگز قهرمان شد، مائده طهماسبی از نوکنده عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و الهام میرحسینی از گالیکش و فاطمه راهداری از گرگان به طور مشترک سوم شدند.

 در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، محدثه جلالی از گرگان نفر اول شد، ستایش دهمرده از فاضل آباد در جایگاه دوم ایستاد و فاطمه آهنگری از بندرگز و مریم مزرعه از علی آباد کتول به طور مشترک سوم شدند.

 در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، زهرا ملکان از مینودشت موفق به کسب مقام اول شد، کیانا عرب عامری از گرگان مقام دوم را کسب کرد و مریم رفعتی از علی آباد کتول و سمیه جمال از نوکنده به طور مشترک سوم شدند.

 در وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم نیز ملاحت طهماسبی از گرگان قهرمان شد، فائقه قلندری از بندرگز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و زهرا برزعلی از فاضل آباد و فاطمه لکزایی از گنبدکاووس به طور مشترک سوم شدند.

نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه گرامیداشت چهارهزار شهید استان با شرکت دوهزار و ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در ۱۰ رشته تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی، بسکتبال، کاراته، فوتبال، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میزبانی ۱۷ بخش و شهرستان در رده سنی نوجوانان در حال برگزاری است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .