عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل آینده یکی از وظایف همسران و فرزندان معلم شاهد است


انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل آینده یکی از وظایف همسران و فرزندان معلم شاهد است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از همسران و فرزندان معظم شاهد فرهنگی گفت :انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل آینده یکی از وظایف فرزندان و همسران معظم شهدا است.

به گزارش ایثار واحد گلستان مراسم تجلیل از همسران و فرزندان معلم شاهد شهرستان گرگان یکشنبه نوزدهم اردیبهشت 95 با حضورفاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، کشیری رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان ، گرزین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرگان وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

دراین مراسم فاضلی ضمن خیر مقدم به همه مدعوین به ویژه همسران و فرزندان فرهنگی شاهد و مسئولین استانی و شهرستانی حاضر درجلسه ، فرا رسیدن حلول ماه پر خیر و برکت شعبان را تبریک گفت.

وی تصریح کرد: فرصت های به وجود آمده ی معنوی در طول زندگی یک نعمت الهی است و باید آنها را غنیمت بشماریم و به نحو بسیار مطلوبی از آنان استفاده کنیم .

فاضلی خاطر نشان کرد: معلمی شغل مقدسی است خصوصا معلمین شاهدوایثارگر وظیفه سنگینی به عهده دارند و فرصت مناسبی است در کنار تعلیم و تربیت ترویج فرهنگ ایثارو شهادت را که یکی از وظایف آنان به شمار می آید به نسل آینده انتقال دهند.

در انتها از همسران و فرزندان شاهد شاخص فرهنگی شهرستان گرگان تجلیل شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .