عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی-کاربردی


برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی-کاربردی

 به مناسبت هفته معلم دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم ویادو خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان نمود.

در این مراسم دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته معلم، ایام شعبانیه، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع)، با اهمیت شمردن آثار استاد شهید مطهری یاد وخاطره آن شهید را ارج نهادند.

دکتر برزعلی، دانشگاه جامع علمی-کاربردی را دانشگاه نسل سوم و شغل محور عنوان نمود و گفت؛ این دانشگاه برنامه های درسی خود را براساس نیاز سنجی صورت گرفته در بخش های مختلف کشور تدوین می کند.

در ادامه، ایشان، مهارت آفرینی و آموزش های مهارتی را از اهداف مهم دانشگاه دانست و با اشاره به بیان شیوای مقام معظم رهبری، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در دانشگاه جامع علمی-کاربردی از طریق توسعه کارآفرینی اشاره نمود.

دکتر برزعلی، یکی از وظایف اصلی دانشگاه را دانش بنیان کردن اقتصاد کشور با هدف نیل به مهارت افزایی و اشتغال دانست و ترویج مشاغل غیر دولتی و احیای صنایع و هنرهای دستی، سنتی و بومی استانها و اقوام از برنامه های راهبردی در این دانشگاه اعلام نمود.

ایشان همچنین از برنامه های مهم دانشگاه، گزینش مدرسان خبره و توانمند و ارتقاء آنها در قالب دوره های تربیت مدرس در راستای ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان و نظارت مستمر بر عملکرد مراکز آموزشی با هدف تخصصی کردن و رتبه بندی آنها عنوان نمود.

ریاست دانشگاه گفتند با توجه به کارآفرین و تقاضا محور بودن این دانشگاه ، رشته ها و برنامه های درسی براساس نیاز بازار کار تدوین می گردد. در پایان، دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان آمار دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور و استان گلستان را به تفکیک جنسیت و چهار خوشه، صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر و تعداد فارغ التحصیلان اعلام نمودند.

مراسم با اجرای دانشجویان گروه موسیقی یکی از مراکز آموزش علمی-کاربردی استان ادامه و با تقدیر از جانباز سرافراز و مشاور امور ایثارگران دانشگاه ، تقی ایزد و تجلیل از مدرسان برتر مراکز آموزشی استان و ضیافت شام به اتمام رسید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .