عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در اداره کل راه آهن شمال شرق 2


برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در اداره کل راه آهن شمال شرق 2

 همزمان با ماه شعبان المعظم، مراسم میلاد امام حسین (ع) و ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس (ع) و خجسته روز جانبازو فرخنده زادروز قامت سبز نیایش و بندگی حضرت امام زین العابدین (ع) با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات و کارکنان این اداره کل در محل سالن ایستگاه راه آهن گرگان برگزار گردید.

در این مراسم محمد رضا قربانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز معلم  گفت: همه ما در هر پست و سمتی هستیم مدیون و مرهون زحمات وآموز شهای معلمانمان هستیم و چه خوب است که قدر دان مهر و محبت های معلمان خود باشیم و اگر چه کم و کوچک ولی به نوبه خود از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمائیم تا برگ زرینی در خاطراتمان باشد.

قربانی درادامه به نکوداشت روز کار و کارگر هم گریزی زد و گفت: کارگران همان تلاشگران عرصه کار هستند که بدون هیچ چشم داشتی خالصانه و صادقانه کار و تلاش می کنند و در هر شرایط از همت خود غافل نمی شوند .

این مقام مسئول در ادامه به اقدامات در حال انجام این اداه کل پرداخت و اظهار داشت : ما ازابتداي سال جاري حدود ۴.۵ كيلومتر خط راه آهن  اینچه برون جاگذاری نموده ایم که در آن معاونین، روسای ادارات و بخش فنی و ابنیه و درکنار آن مجموعه سیر و حرکت و کار گران بخشهای مختلف هر یک به نوبه خود تلاشهای بسیاری نمودند تا این جاگذاری خطوط اینچه برون انجام پذیرد که ما از همه آنان تقدیر و تشکر میکنیم .

حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جماعت این اداره کل نیز در این مراسم به سخنانی بیان نمود و با مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار شور و حال خاصی به مراسم داد.

در خاتمه این مراسم از معلمین و مدرسین و تعدادی ازکارگران  اداره کل  راه آهن شمال شرق 2 با اهداء لوح، تقدیر و تشکر صورت پذیرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 741
  • کد خبر : 20828