عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از جانبازان گاز گلستان تجلیل بعمل آمد


از جانبازان گاز گلستان تجلیل بعمل آمد

بمناسبت گرامیداشت روز جانباز طی مراسم با شکوهی از جانبازان گاز گلستان تجلیل بعمل آمد

 

به مناسبت فرخنده ميلاد مسعود و مبارک علمدار رشيد دشت كربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با هماهنگی امور ايثارگران، روابط عمومی و پایگاه بسیج شهید گرزین مراسم جشن باشکوهی باهدف تجلیل از جانبازان غیورو سرافراز 8 سال دفاع مقدس درمحل سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی در این جشن با شکوه بر نامه هابی متنوع فرهنگی و هنری منجمله نمایش فیلم ، طنز و موسیقی با حضور مهندس جمال لیوانی مدیرعامل ،اعضاء هیئت مدیره و جانبازان و خانواده های آنان به اجرا در آمد.

 در این مراسم مدیرعامل گازگلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه ولادت بزرگ پرچمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز وهمچنین عرض خیر مقدم به جانبازان و خانواده های محترم آنان گفت :روز جانباز را يادآور ايثار و از خود گذشتگي بزرگ جانباز عرصه تاريخ، حضرت ابوالفضل العباس(ع) دانست بنابر این باید در این روز ارزشمند ومبارک از جانبازان غیور که از ارزشهای نظام مقدس بدرستی صیانت نمودند به نحو مطلوبی تجلیل و قدر دانی کرد .

 مهندس جمال لیوانی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این شرکت جانبازان عزیز دوشادوش سایر همکاران فداکارانه در راستای توسعه گازرسانی تلاش می نمایند ،از همسران گرامی آنان که علیرغم تحمل مشکلات جانبازان عزیز ومدیریت زندگی ،همواره پشتیبان آنها در نیل به اهدافشان بودند تشکر نمود .

 در ادامه روشنی از جانبازان و یادگاران سرافراز 8 سال دفاع مقدس نیز با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روزجانباز، مطالب ارزشمندی را به میمنت این روز ارزشمند بیان نمودند.

 وی افزود:جانبازان عزیز باید به جایگاه ارزشمند خود همواره افتخار نموده و قدر و منزلت خود را حفظ نمایند ضمن اینکه خود را درگیر دنیا و تجملات آن نکنند

 گفتنی است در پایان مراسم به پاس تجلیل از زحمات جانبازان ضمن اقامه نماز جماعت و ضیافت شام ، لوح سپاسی و هدایائی توسط مهندس جمال لیوانی مدیرعامل شرکت به آنان اهداء و از تلاشهای صادقانه آنها تقدیر بعمل آمد .

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .