عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ايمن سازي دو محور ارتباطي گلستان


ايمن سازي دو محور ارتباطي گلستان

ايمن سازي دو محور ارتباطي گلستان

 مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان از ايمن سازي دو محور ارتباطي گز غربي و آق قلا به بندرتركمن با اجراي عمليات روكش آسفالت و خط كشي در سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري گفت: ايمن سازي محور آق قلا به بندرتركمن به شكل لكه گيري هندسي، آسفالت حفاظتي رگلاژي و روكش آسفالت انجام شده است.

وي، طول محور را، هفت كيلومتر اعلام كرد و گفت: اقدامات ايمن سازي محور طي قراردادهاي مختلف كاري در سراسر محور به اجرا درآمده است.

به گفته مصدقي، براي اجراي اين عمليات، يك ميليارد و 456 ميليون ريال اعتبار از محل منابع ملي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور هزينه شده است.

وي، محل اجراي پروژه را، دو كيلومتر قبل از كارخانه يگانه خزر تا ابتداي روستاي اسلام تپه بيان كرد.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان، بهسازي محور گز غربي را يكي ديگر از اقدامات اداره كل در راستاي ايمن سازي راه هاي استان در سال جاري بيان كرد و گفت: عمليات بهسازي و روكش آسفالت محور به طول دو هزار و 400 متر و عرض 7 متر اجرا شده است.

به گفته وي، براي اجراي اين عمليات، علاوه بر تامين قير يارانه اي پروژه، حدود دو ميليارد ريال از محل منابع ملي وزارت راه و شهرسازي هزينه شده است.

مصدقي با اشاره به اينكه عمليات خط كشي هم از اقدامات انجام شده ديگر در محور بوده است، افزود: اداره راه و شهرسازي كردكوي، براي افزايش ايمني محور، عمليات شانه سازي آن را در حال اجرا دارد.

وي، مكان اجراي پروژه را، از ميدان اصلي بندرگز به ميدان داخلي گز غربي و جاده قديم ذكر كرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .